Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک (۹ خرداد) با حضور وزیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی و هیات همراه در سفر یک روزه خود به استان مرکزی ضمن ارزیابی وضعیت بهداشتی و درمانی استان، از فاز دوم مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک بازدید و این طرح را رسماً افتتاح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در چهارهزار مترمربع وسعت، با 96 تخت بستری ظرف مدت 2 سال با اعتبار30 میلیارد ریال از محل فروش اوراق وقف و دانشگاه علوم پزشکی اراک ساخته و تجهیز شده است.

 

این مقام مسئول همچنین از ساختمان در حال احداث مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک نیز بازدید کرد.

 

حضور در شهرستان شازند و کلنگ زنی بیمارستان 160 تختخوابی شازند و شرکت در آیین تجلیل از خیران سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان مرکزی است.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مجلس ماه رمضان مسجد کانون های مساجد قرآن کریم دولت برجام کانون های فرهنگی هنری مساجد بیمارستان آیت الله خوانساری بازدید وزیر بهداشت وزیر بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی رئیس جمهور امروز پنجشنبه، در ادامه سفر‌های استانی و بازدید‌ از محلات تهران و پیگیری مشکلات مردم، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال ساخت است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه مرحله با زیربنای هزار و ۱۴۶ متر و سرمایه‌گذاری خیرین، آغاز شده که مرحله نخست آن در ساختمانی با ۵ طبقه، شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و آی‌سی‌یو، در ۱۰ سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به علت تأمین نشدن منابع مالی، روند ساخت آن متوقف شده بود. رئیس جمهور، ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی ـ درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تأمین مالی لازم برای ساخت آن را صادر و مقرر کرد که حداکثر تا دهه مبارک فجر، مرحله نخست طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، تکمیل شود و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد. آقای رئیسی از تعدادی بیمار بستری در بیمارستان شهدای یافت‌آباد نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنان از خدمات درمانی را جویا شد. رئیس جمهور، همچنین از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و گروه درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران، قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس