Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@01:38:49 GMT

آموزش مهارتی فرشتگان زمینی در نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۳۷۰۴

آموزش مهارتی فرشتگان زمینی در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان:آموزش دهندگان دانش آموزان با نیازهای ویژه هستند، یکی روشن دل است،دیگری کم توان ذهنی،آنان در کار خود استاد هستند و با مهربانی و لبخند به مراجعه کنندگان فنون منبت و قالی بافی را می آموزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، فرشتگان زمینی، یکی از غرفه های بیست و ششمین نمایشگاه قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این غرفه به مراجعه کنندگان آموزش مهارتی منبت و قالی بافی آموزش می دهند.

 

آموزش دهندگان دانش آموزان با نیازهای ویژه هستند، یکی روشن دل است،دیگری کم توان ذهنی،آنان در کار خود استاد هستند و با مهربانی و لبخند به مراجعه کنندگان فنون منبت و قالی بافی را می آموزند.

 

در این ارتباط؛ سید فاطمه طیبی خواه به خبرنگار شبستان می گوید: غرفه فرشتگان زمینی متعلق به دانش آموزان با نیازهای ویژه سازمان  استثنایی وزارت آموزش و پرورش است.

 

وی ادامه داد: در این غرفه تمام صنایع دستی دانش آموزان به معرض نمایش گذاشته شده است. قالی بافی، منبت، معرق، مروارید بافی، سفال گری و ... از کاری های دانش آموزان، کم توان ذهنی، معلول، ناشنوا، نابینا و دیگر گروه های دانش آموزان استثایی هستند.

 

کارشناس فعالیت های پرورشی سازمان استثنایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:به دانش آموزان با نیاز های ویژه، جدا از مباحث آموزشی، فعالیت های دینی و قرآنی نیز آموزش داده می شود.

 

وی تصریح کرد: دانش آموزان تجربیات و مهارت های خود را انتقال می دهند این موضوع موجب می شود تا آنان خود باوری داشته باشند و منزویی نشوند.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مجلس ماه رمضان مسجد کانون های مساجد قرآن کریم دولت برجام کانون های فرهنگی هنری مساجد فرشتگان زمینی نمایشگاه قران کریم نمایشگاه قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج