Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عباس جعفری دولت‌‌‌آبادی در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده حادثه مدرسه‌ای در غرب تهران گفت: از روزی که خبر مربوط به این حادثه تلخ را شنیدیم، موضوع را پیگیری کرده و پس از ارجاع پرونده به دادسرا، بلافاصله متهم توسط پلیس به دادسرا تحویل داده شد.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات از متهم اظهار داشت: امروز هم تحقیقات از متهم ادامه یافته و قرار به بازداشت تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران با اشاره به سرعت گرفتن تحقیقات با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه تصریح کرد: وظیفه خودمان می‌دانیم که در کمترین وقت با رعایت مقررات به این پرونده رسیدگی کرده و زودتر آن را به دادگاه ارسال کنیم.

جعفری دولت‌‌‌آبادی سه اصل سرعت، دقت و قاطعیت در رسیدگی و اجرای حکم این پرونده را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد که در کمترین زمان ممکن تحقیقات به اتمام برسد.

وی ادامه داد: روز شنبه هفته آینده تحقیقات از سایر افراد مرتبط با موضوع ادامه خواهد یافت.

دادستان تهران افزود: تحقیقات متنوع بوده چراکه مطالبی که اولیای دانش‌‌‌‌آموزان عنوان کرده‌‌‌اند، باید بررسی شود منتهی امروز تحقیقات دیگری انجام شد که به موجب آن قرار متهم به بازداشت موقت تغییر کرد.

جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عنوان شده متهم از مدت‌ها پیش سابقه داشته است، خاطرنشان کرد: به ما گزارشی نرسیده است. مطابق گزارشی که به دادستانی رسیده از روز واصل شدن این گزارش متهم را بازداشت و تحقیقات را آغاز کردیم.

وی در رابطه با تعداد شکایات صورت گرفته نیز ابراز داشت: در مطبوعات ملاحظه کردم که تا رقم ٣٦ مورد اعلام شده ولی طبق آخرین خبرها که بنده داشتم ١٥ مورد بوده است البته ممکن است بیشتر هم باشد.

دادستان تهران اضافه کرد: با یک نفر هم رسیدگی برای ما آغازکننده است و در مرحله بعدی که پرونده را بیشتر پیگیری کردیم عدد آن را اعلام می‌‌کنم. 

جعفری دولت‌‌‌‌‌آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جز این متهم اتهامی متوجه مدیر و مدرسه نیز هست یا خیر؟ بیان کرد: به بازپرس پرونده تاکید کرده‌‌‌ایم که از تمام کسانی که می‌توانند در این حادثه تلخ و تاسف‌‌‌بار نقش داشته باشند، تحقیق شود.

وی در مورد خبری مبنی بر فرار دو نفر از بدهکاران کلان بانکی نیز یادآور شد: این پرونده با کیفرخواست به دادگاه رفته و چند نوبت محاکمه صورت گرفته ولی هنوز منجر به صدور رای نشده است.

دادستان تهران ادامه داد: این افراد ممنوع‌‌‌الخروج بودند و ما از پلیس گذرنامه سوال کردیم و اعلام کرد ممنوع‌‌‌الخروجی‌ها اعلام شده و از مجاری دیگر نیر سوال کردیم که مشخص شد این افراد بدهی بانکی داشته‌‌‌‌‌اند بنابرین فرار از مسیر رسمی نبوده است.

جعفری دولت‌‌‌آبادی افزود: این پرونده در دادگاه مطرح است و تاکید شده حکم زودتر صادر شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی دستگاه قضا درباره شفافیت عملکرد دستگاه قضایی درباره پرونده‌هایی که مربوط می‌شود مانند پرونده باغ ازگل بیان کرد: درباره حجت الاسلام والمسلمین صدیقی باید گفت بعد از گزارشی که دادند و اظهاراتی که داشتند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و افرادی نیز احضار شدند و از ان‌ها تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است و استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری انجام شده و از شهرداری انجام شده و اظهارات سردفتری که انتقال در آنجا انجام شده نیز اخذ شده است. در نهایت از کسانیکه اطراف پرونده بودند تحقیقات شده است و این پرونده در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901318

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش