Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@03:59:37 GMT

خواب جالبی که یک دانشجو برای رئیسی دیده بود!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۸۸۲۹

یکی از دانشجویان در حاشیه دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی می‌گوید دیشب خواب دیدم که شما رئیس جمهور شدید، در خواب دیدم که دلار ۷ هزار تومان شده است، ترامپ از برجام خارج شده بود و ...


به گزارش شریان نیوز،شب گذشته دیدار رمضانی دانشجویان استان خراسان رضوی با آیت‌الله رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در فضایی صمیمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

از حدود ساعت ۵ عصر دانشجویان کم کم خود را به تالار ولایت در حرم مطهر رضوی می‌رسانند و تقریبا حضور ۸۰۰ نفری دانشجویان در این تالار جو را کاملا دانشجویی می‌کند.   این اولین دیدار رمضانی دانشجویان با تولیت آستان قدس رضوی است. حجت الاسلام رئیسی حدود ساعت ۶ عصر وارد تالار ولایت می‌شود و دانشجویان برای استقبال از تولیت آستان قدس رضوی قیام می‌کنند.  



با کلام قرآن کریم برنامه آغاز می‌شود و اولین سخنران این برنامه مختاری مدیرعامل موسسه‌ جوانان آستان قدس است، پس از مختاری نمایندگان دانشجویان یک به یک بی پرده با تولیت آستان قدس رضوی به صحبت می پردازند.

نماینده بسیج دانشجویی اولین سخنران دانشجوی این برنامه است و در مجموع، شش نفر از نمایندگان جنبش دانشجویی خراسان رضوی در حضور تولیت آستان قدس به صحبت می‌پردازند.

یکی از نمایندگان دانشجویان که در هنگام صحبت، خود را به عنوان نماینده قشر خاکستری جامعه معرفی می‌کند در بخشی از صحبت‌هایش با کنایه به تولیت آستان قدس می گوید:

دیشب خواب دیدم که شما رئیس جمهور شدید، در خواب دیدم که دلار ۷ هزار تومان شده است، ترامپ از برجام خارج شده بود و وضعیت اقتصادی و بیکاری کشور به شدت دچار مشکل بود، وقتی از خواب بیدار شدم خداروشکر کردم که شما رئیس جمهور نشدید!
 



بیان این خواب توسط این دانشجو با واکنش دانشجویان همراه می‌شود و دانشجویان به صورت خودجوش برای اولین بار اقدام به کف زدن می کنند، این اقدام دانشجویان به نظر برای اولین بار در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام می‌شود.

نماینده انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد در واکنش به صحبت یکی از حاضرین در این جلسه که گفته بود دانشجو نباید ساختار شکن باشد، می گوید: اتفاقا دانشجوی انقلابی باید ساختارشکن باشد و ساختارهای غلط را بشکند.

هر یک از نمایندگان دانشجویان که صحبتشان خاتمه پیدا می‌کند، به سمت تولیت آستان قدس رضوی می‌روند و با آیت‌الله رئیسی برخوردی صمیمی دارند.



بعد از اتمام صحبت های نمایندگان دانشجویان یک نفر از بین جمعیت فریاد می‌زند و درخواست دارد که صحبتی را مطرح کند، این درخواست با موافق آیت‌الله رئیسی همراه می شود و این فرد مطالبات خود را بیان می کند.

بالاخره بعد از اتمام صحبت‌های دانشجویان، تولیت آستان قدس رضوی به پشت تریبون رفته و صحبت هایش را آغاز می کند.

بخش های مختلف آستان قدس مکلف به استفاده از جوانان هستند
رئیسی می گوید: مطالبه دقیق، حساب شده، بر اساس اطلاعات صحیح و منصفانه داشته باشید و خسته نشوید؛ زیرا ممکن است برخی دستگاه‌ها مطالبات شما را برنتابند؛ اما باید سخن حق را تا تحقق موضوع پیگیری کرد.

تولیت آستان قدس ادامه می‌دهد: نگاه‌ها و نظرات اصلاحی شما به این جلسه بسنده نشود، رویکرد ما در محضر امام مهربانی‌ها این است که گفتمان امام و رهبری گفتمان غالب در اجرا در تمام لایه‌های آستان قدس رضوی باشد.



وی در خصوص ارتباط با تشکل‌های دانشجویی افزود: ما در تعامل با تشکل‌ها و فضای دانشگاه، به دنبال تشکل‌سازی برای فعالیت سیاسی نیستیم بلکه هدف محوریت با متشکل سازی افراد باانگیزه در حوزه علم، فرهنگ، دین و خدمت به محرومان است.

رئیسی ادامه داد: جوان مؤمن انقلابی، خلاق و مبتکر سرمایه عظیمی برای پیشرفت کشور است که بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی را تشویق و مکلف به اعتماد و بهره گیری از نیروهای جوانِ انقلابی کرده ایم. 

به گزارش جبرگزاری دانشجو، این برنامه همزمان با اذان مغرب و اعشا به پایان می‌رسد و دانشجویان میهمان خوان با برکت امام رضا(ع) می شوند.

دسته بندیاجتماعي

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که در این دانشگاه برگزار شد این رویداد را اتفاقی مبارک و پیونددهنده علم و صنعت دانست و اظهار کرد: در سند تحول و تعالی دانشگاه به موضوع حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه و لزوم ارتباط این دو رکن مهم در عرصه عمل توجه شده است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های فناورانه و تمرکز بر ایجاد کارآفرینی عنوان کرد: رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و پیوند صنعت و دانشگاه و مسیری برای ایجاد اشتغال است و در همین راستا همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان را در عمل دنبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان گفت: با ورود دانشگاه به صنعت از یک‌سو می‌توان در حل مسئله مثمر ثمر بود و از سوی دیگر با ورود دانشجو به‌عنوان کارورز، موضوع کسب مهارت را شاهد خواهیم بود.

خاکساری از تحقق کارورزی بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این طرح دانشجو در عرصه عمل و حضور در واحد‌های صنعتی به کسب تجربه آموزش و یادگیری می‌پردازد که می‌تواند راهی برای شناخت مسیر شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تلقی شود.

وی مطرح کرد: طرح پویش در راستای تقویت توانمندی دانشجویان در ارتباط با صنعت و بازار کار راه‌اندازی شده است. این طرح منجر به پرورش دانشجویان ماهر خواهد شد که همزمان با تحصیل در دانشگاه، مهارت‌های لازم را از طریق اشتغال در نهاد‌های مختلف کسب می‌کنند.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان اضافه کرد: در طرح پویش، دانشگاه امکان اشتغال همزمان دانشجو با تحصیل را فراهم کرده تا تجربه خوبی را در محیط کاری کسب کنند و پس از فارغ‌التحصیلی با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

خاکساری با بیان اینکه در این طرح دانشجو هیچ هزینه‌ای را بابت این واحد نمی‌پردازد تا بی‌دغدغه زمینه مهارت‌آموزی محقق شود از اجرای طرح پایش و بررسی مشکلات به‌ویژه در حوزه کشاورزی و حل آن توسط دانشگاه آزاد خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • ببینید | نظر جالب رئیسی درباره برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان!
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از انگلیسی صحبت کردن جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا