Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، جشنواره تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، شامگاه چهارشنبه ۹ خردادماه با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، نمایندگان مردم در خانه ملت، استاندار مرکزی، مسئولین اجرایی و جمعی ازخیرین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پروژه افتتاح فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک کار بسیار ارزشمندی است .
قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: هرتخت بیمارستانی نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت نیازمند است، بنابراین طبیعی است اگر فاز سوم بخواهد اجرایی شود، نقش صنایعی که در استان مرکزی حضور پر رنگی دارند، همانند مشارکت در فاز دوم، در اتمام این پروژه هم ضروری است.
وی ادامه داد: شاید هیچ فرصتی در زندگی انسان به وجود نیاید که ببخشد آنچه را که خداوند به او بخشیده و به نیاز خودش در راه خداوند هدیه کند، بنظر می‌رسد که این عالی‌ترین اوج انسانیت به ویژه در زمان حیات است، باید باور کنیم حوزه سلامت از این حیث قابل مقایسه با هیچ حوزه دیگری نیست زیرا اگر بخواهیم خدا را به فرمایش امام صادق(ع) ملاقات کنیم، خداوند در دل بیماران حضور دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیرین می‌توانند برای اجرایی‌شدن فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری به شماره حسابی که برای مجمع خیرین سلامت عنوان شده است، مساعدت کنند و وزارت بهداشت هم در این قسمت کمک خواهد کرد.
قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: یکی از کارهای مهم وزارت بهداشت، خطیب جمعه اراک، استاندار مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران، اتمام بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک است که بسیار مورد نیاز است.
وی گفت: اگر خواستار کشور غیرتمند هستیم راهی جز کار و تلاش نداریم. متاسفانه کشور گرفتار حاشیه‌ها شده است .
وزیر بهداشت بیان کرد: راه نجات کشور کارکردن و عمل خالصانه است و این مهم به دست نمی‌آید مگر اینکه همه یکدیگر را کمک کنند. در حال حاضر که در یک کارزاری قرار گرفتیم که شرور‌ترین افراد برای نابودی انقلاب، اسلام و کشور گرد هم آمده‌اند، وحدت همه آحاد جامعه لازم است و عزت اسلام در بالا نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی است و هرکس خلاف این مساله حرکت کند، به کشور و تاریخ و تمدن مردم آسیب وارد می‌کند.
قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: آرزوی دولت کریمه عزت اسلام و ذلت کفار است، زیرا ذلت کفار با توپ، تانک، اسلحه و موشک و امثال این‌ها حاصل نمی‌شود بلکه با فکر و علم به دست می‌آید. کشور بایستی به دنبال علم باشد و افراد روز‌به‌روز عالم‌تر، توانمند‌تر و داناتر شوند.
وی گفت: طبیعی است، در شرایط کنونی که کشور تحت فشارهایی از جانب دشمنان قرار دارد، بخش اعظم قدرت کشور برخورداری از قدرت نظامی است اما، چیزی که ماندگار است بنا به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، دانایی و علم آیندگان است که باید به این سلاح مجهز شوند.
به گزارش ایکنا، در این مراسم از خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مرکزی اجتماعی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در جشنواره امتنان استان گفت: بر اساس کد کارگاهی در پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به‌ پایان سال ۱۴۰۱، تقریبا ۱۵۰۰ کارگاه به مجموعه کارگاه‌های استان اضافه شده است. 
امیدی افزود: بیش‌ از ۲۴۹ هزار نفر فهرست بیمه شده اجباری توسط کارفرمایان استان به تأمین اجتماعی ارسال می‌شود که همگی کارگر هستند. 
او عنوان کرد: فراخوان برگزاری جشنواره امتنان استان مرکزی از ۱۰ مهرماه سال گذشته شروع شد که تا اول آذرماه ادامه داشت و در نهایت منجر به ثبت‌نام ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه این جشنواره شد. 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: هشت واحد برتر استانی، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر در مجموع به عنوان  منتخبان این جشنواره انتخاب و در هفته کار و کارگر تجلیل شدند. 
امیدی افزود: در سطح استان مرکزی ۲۴۹ هزار کارگر در بیش از ۲۵ هزار کد کارگاهی فعالیت می‌کنند.
استاندار مرکزی در این همایش با تجلیل از مساعی کارگران گفت: تقارن چهار مناسبت هفته معلم، هفته سلامت، هفته شورا‌ها و هفته کارگر تقارن زیبایی در طول این هفته بود.
مخلص الائمه افزود: روزی که به اسم یک قشر اسم گذاری می‌شود فرصتی ایجاد می‌کند برای بیان موفقیت‌های آن حوزه و البته در این روز به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه هم پرداخته می‌شود.
او با اشاره به اینکه در استان بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری از طبقه کارگری هستند خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن و بخش کشاورزی موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم که در این زمینه‌ها باید از جامعه کارفرمایی و کارگری باید تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است