Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه چهارشنبه همزمان با چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال و والیبال پیگیری شد.

در یازدهمین شب از رقابت های فوتسال، دو بازی دیگر از مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد.

ابتدا تیم های «شهدای رودبارک» صدرنشین گروه یک و «استراباد» تیم دوم گروه هشت به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی و زردپوشان رودبارک با گل مهدی تاجیک نیمه اول را برنده به رختکن رفتند اما تیم استراباد با گل های امیرمحمد حاجیلری و محمد گنجی در نیمه دوم ورق را برگرداند و به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

سپس «شهدای جلین» صدرنشین گروه سه به مصاف «مرحوم حسینی (دایتی)» تیم دوم گروه ششم رفت و به یک برد پرگل دیگر دست یافت. تیم مدعی جلین نیمه اول را با گل های سعید حاجیلری، مصطفی دهقان و رشید پنق پیروز شد و با گل حمیدرضا عامدی در نیمه دوم اختلاف را افزایش داد و در نهایت با نتیجه چهار بر صفر مرحله نخست حذفی را پشت سر گذاشت.

در ادامه مسابقات امشب (پنجشنبه) دو بازی دیگر برگزار می شود که طبق برنامه ابتدا تیم های «شهید مهدوی» و «دکتر پیام جمال لیوانی» و سپس تیم های «موبایل عرب» و «صدای اوتیسم» به مصاف هم می روند.

رقابت های فوتسال با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

جدال نفسگیر روستاها در مرحله حذفی والیبال

مسابقات والیبال با برگزاری ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی و جدال حساس و نفسگیر نمایندگان روستاهای گرگان پیگیری شد.

در ادمه رقابت های این مرحله ابتدا «ایثار للدوین» تیم نخست گروه سه به مصاف «دهیاری کفشگیری» تیم دوم گروه ششم رفت و با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست داد.

سپس «دهیاری سعدآباد» صدرنشین گروه چهارم و «دهیاری ولیک آباد» تیم دوم گروه پنجم به مصاف هم رفتند که این بازی زیبا با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده روستای ولیک آباد به پایان رسید و تیم مدعی سعدآباد از دور رقابت ها کنار رفت.

بدین ترتیب تیم های ایثار للدوین و دهیاری ولیک آباد در مرحله یک چهارم نهایی با هم دیدار خواهند کرد.

در ادامه مسابقات امشب، «سیلو راه آهن» با «دهیاری سیستان محله» و «کانون شهدای مدافع حرم اسپومحله» با «پروتئین احمدی» با هم دیدار می کنند.

رقابت های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهارتیمی و پنج گروه سه تیمی در سالن آزادی گرگان در حال برگزاری است.

«خانه آرمانی» در صدر جدول ایستاد

پنجمین شب از رقابت های بسکتبال نیز با برگزاری دو بازی دیگر ادامه پیدا کرد.

در نخستین بازی تیم «خانه آرمانی» با مربیگری هادی دهقان موفق شد با نتیجه ۷۴ بر ۵۹ مقابل «هیرکان» پیروز شود و به سومین برد متوالی خود دست پیدا کند. خانه آرمانی با کسب این پیروزی صدرنشین شد.

در بازی دوم تیم «کفش جردن» با هدایت سهیل غنودی با نتیجه نزدیک ۵۷ بر ۵۶ مقابل «جوانان یس آل» صاحب برتری شد و به دومین برد خود رسید.

در ادامه این رقابت ها امشب تیم های مدعی «خانه آرمانی» و «رامیان» به مصاف هم می روند و سپس «هیرکان» با «پیشگامان آرمان» دیدار می کند.

رقابت های بسکتبال با شرکت ۶ تیم به صورت دوره ای در خانه بسکتبال گرگان در حال برگزاری است.

بازی جوانمردانه «رشمی ها» باعث صعود «آسانسور» شد

در ادامه مسابقات فوتسال بسیج چهار بازی از مرحله مقدماتی برگزار شد.

در ادامه مسابقات ابتدا از گروه پنجم تیم «نیروی انتظامی» با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ از سد «دهیاری کفشگیری» گذشت و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.

سپس از گروه سوم تیم مدعی «دکتر جمال لیوانی» با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل «مرزبانی» صاحب برتری شد و با اقتدار جواز حضور در مرحله یک هشتم را کسب کرد.

در بازی سوم و از گروه ششم «فروشگاه ورزشی میتکا» به مصاف «توسکستان» رفت و با نتیجه سه بر دو حریفش را شکست داد و سرگروه شد. توسکستان هم به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی رسید.

اما در آخرین بازی و از گروه هفتم تیم «شهید مهدی حسینی (رشمی های مقیم گرگان)» به مصاف «شادروان سیدعلی حسینی» رفت و در حالی که به نتیجه این بازی احتیاج چندانی نداشت با تمام وجود به میدان رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست دهد. با این نتیجه «آسانسور پیام پارسیان» که چشم انتظار بازی جوانمردانه نماینده رشم بود به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافت.

در ادامه این مسابقات امشب دو بازی از مرحله یک هشتم نهایی برگزار می شود که طبق برنامه ابتدا تیم های «تیپ ۴۵ جوادالائمه» و «جوانان سرکلاته» به مصاف هم می روند و سپس «فروشگاه ورزشی میتکا» با «پایگاه شهید سپهری نودیجه» دیدار می کند.

رقابت های فوتسال بسیج با شرکت ۲۸ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی در سالن بسیج حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

کد خبر 4310776

منبع: مهر

کلیدواژه: جام رمضان شهرداری گرگان گرگان مسابقات فوتسال جام رمضان بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد خرم آباد یاسوج مشهد بیرجند مراسم گلریزان بارش باران سانحه تصادف صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • عیدیان راهی فینال شد