Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@14:02:18 GMT

جناب خان براي شيلا خداداد، هندي خواند!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۱۱۷۰

جناب خان براي شيلا خداداد، هندي خواند!

خبرگزاري آريا - رامبد جوان شب گذشته ميزبان شيلا خداداد و پسرش ساميار در برنامه خندوانه بود.
به گزارش خبرگزاري آريا از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه ضمن تبريک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبي( ع)، برنامه را به سرباز ها، پدر و مادر ها و همه اقشار مردم تقديم کرد.
جوان در ادامه برنامه از مهدي يراحي براي حضور در استوديو دعوت کرد اما در بخش نمايشي مهدي شاه حسيني به روي صحنه حاضر شد و از نبود يراحي خبر داد و پس از آن ارژنگ اميرفضلي بازيگر تلويزيون و کمدين خندوانه يکي از قطعات مهدي يراحي را به شکل لباهنگ اجرا کرد و از جوان خواست تا با هم قطعه اي از آهنگ هاي رضا صادقي و بابک جهانبخش را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از اجراي يک‌قطعه موسيقي، جوان از روند مسابقه خنداننده شو گفت و بخشي از معرفي داوران سري جديد اين مسابقه و شرکت کنندگان آن به روي آنتن رفت. همچنين در سري جديد مسابقه خنداننده شو سروش صحت، حسن معجوني به داوري مي پردازند.
شيلا خداداد در ادامه برنامه به همراه پسرش ساميار در استوديو حاضر شد و از فعاليت هاي اين روزهاي خود گفت: چند روزي است تصويربرداري سريال گلشيفته تمام شده و اين روز ها در حال استراحت هستيم‌ و ترجيح مي دهم‌کنار خانواده ام باشم.
وي در ادامه در پاسخ به سوال جوان درخصوص انتخاب نقش هاي منفي بيان کرد:چون خيلي معصوم و مظلوم هستم به من نقش منفي نمي آيد و حقيقت اين است که هيچ وقت نقش منفي نيز به من پيشنهاد نشده است.
خداداد افزود: وقتي ساميار پسرم به به دنيا آمد مشغول فيلم «باديگارد» و زماني که دخترم به دنيا آمد مشغول فيلمبرداري «گلشيفته» بودم.‌ اما در نهايت به اين نتيجه رسيدم که براي خانم هاي شاغل مثل ما و بازيگر، کار کردن در يک فيلم سينمايي به مراتب راحت تر از کار سريال است و زودتر تمام مي شود.
جوان در ادامه به همکاري خود با خداداد اشاره کرد و خداداد گفت: من هم بازي در «پسر آدم دختر حوا» را دوست داشتم و هيچ وقت دلم نمي خواهد در يک ژانر ثابت باشم و‌دوست دارم بقيه ژانرها را نيز تجربه کنم.
خداداد با بيان فعاليت روزانه خود و اشاره اش به ترجمه کتاب کودک‌، درخصوص تربيت فرزندانش گفت: دلم مي خواهد ساميار و ساتين از ايراني ها و اطرافيانشان کمک کردن و احترام گذاشتند را ياد بگيرند و به ديگران کمک کنند. من احساس مي کنم در کشورهاي ديگر کوچکتر ها به بزرگتر ها کمتر احترام مي گذارند. اما خصلتي که دوست ندارم ياد بگيرند دروغ گويي است که سعي مي کنم از اين خصلت دوري کنند‌.
خداداد و جوان در ميانه گفتگو به اجراي مسابقه لباهنگ پرداختند و پانتوميم بازي کردند و پس از آن جوان به زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: زلزله چند وقت پيش در کرمانشاه قرباني هاي زيادي گرفت و اصلا اتفاق خوبي نبود.
خداداد نيز ادامه داد: مادرم مهابادي و کرد هستند واقعا اين حادثه براي همه دردناک بود.
پس از يک‌رفت و برگشت رسانه اي، جناب خان با لباس هندي و اجراي قطعه هندي به استوديو آمد و خطاب به رامبد جوان گفت: رامبد تو امشب من را به آرزويم رساندي. من هميشه دوست داشتم بازيگر فيلم شعله را بينيم. جوان از اين اشتباه جناب خان خنده اش گرفت و گفت شيلا خداداد ايراني است و آن فيلم هندي است، ربطي به هم ندارند.
جناب خان در ادامه قانع نشد و در بخش ديگر به ايفاي نقش خداداد در سريال «مسافري از هند» اشاره کرد و قسمت کوتاهي از ديالوگ مسافري از هند را به‌همراه خداداد اجرا کرد‌.
خداداد افزود: «مسافري از هند» براي زمان خودش فيلمي خيلي خوب بود و بر اساس تکنولوژي همان زمان ساخته شد، فيلمنامه اش امروز قديمي شده اما باز ديدني است. پس از پخش سريال همه فکر‌مي کردند من هندي بودم‌ چراکه اسم شيلا در هندوستان زياد است.
رامبد جوان پس از گفتگو، لوح و‌ تنديس خندوانه را به رسم يادبود تقديم مهمان کرد و پس از خداحافظي با شيلا خداداد و جناب خان، گرشا رضايي به صحنه آمد و پس از اجراي قطعه اي موسيقي برنامه به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی