Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@13:59:37 GMT

قدرت نمایی خودروهای زرهی روسیه در مسیرهای ناهموار + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۲۶۵۵

قدرت نمایی خودروهای زرهی روسیه در مسیرهای ناهموار + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماشین های زرهی و جنگی روسیه نسبت به خودروهای جنگی سایر کشورها از توانایی های منحصر به فردی برخوردار هستند و خودروی زرهی تایفون قادر است در مسیر‌های برفی، تپه و همچنان جاده‌هایی که قابلیت رفت و آمد ندارند حرکت و از روی موانع کوچک پرش کند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   رونمایی از خودروی تایفون + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تانک خودرو دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۷ درصدی قیمت خودرو در نیمه دوم ۱۴۰۲

تین نیوز

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: اگر عملکردها درست بود در شش ماهه دوم سال 1402 قیمت خودرو در کشور 27 درصد افزایش پیدا نمی کرد. سال 1402 تمام شد اما گام مثبتی در مسیر تعدیل بازار خودرو مشاهده نشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سعید موتمنی، رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران شرحی از وضعیت بازار خودرو در سال 1402 ارائه کرد و گفت: در نیمه اردیبهشت 1402 افزایش قیمتی در بازار رقم خورد. اما در کل در نیمه نخست این سال، جوی آرام بر بازار خودرو حکمفرما بود، با این حال از اوایل شهریور کاهش عرضه خودرو به افزایش تدریجی قیمت آن در بازار انجامید و این اتفاق تا پایان سال قیمت انواع خودروهای داخلی، وارداتی و مونتاژی را 25 تا 27 درصد افزایش داد.

وی افزود: به طور مثال پژوی 405 که در شهریور 470 میلیون تومان معامله می شد در پایان سال با قیمت 655 میلیون تومان معامله شد یا دنای اتوماتیک در شهریور در بازه قیمتی 795 تا 800 میلیون تومان معامله می شد اما قیمت آن در پایان سال به کانال یک میلیارد تومان وارد شد. همچنین کوئیکS که در شهریور 342 میلیون تومان بود در پایان سال با قیمت 412 میلیون تومان معامله شد.

عضو کمیسیون تخصصی خودروی اتاق اصناف ایران در پاسخ به اینکه حضور خودروهای وارداتی در بازار تا چه اندازه پررنگ است، توضیح داد: تعداد خودروهای وارداتی موجود در بازار به اندازه ای محدود است که قیمت آن بالاتر از قیمت واقعی است، به طور مثال یک خودروی توسان مدل 2023 اکنون با قیمت حدود 85 هزار دلار به دست مشتری می رسد.

وی اضافه کرد: خودروهای چینی هم با قیمت های 23 هزار دلار تا 40 هزار دلار به دست مشتری می رسد، این در حالی است که در بازارهای جهانی قیمت این خودروها تا این اندازه بالا نیست اما در ایران عرضه حداقلی در برابر تقاضای بالا چنین ارقامی را برای خودروهای وارداتی رقم زده است. در مورد خودروی تولید داخل هم وضع به همین گونه است و نبود تعادل در بازار خودروست که سبب شده پژوی 207 اتومات بیش از یک میلیارد قیمت داشته باشد.

موتمنی در پاسخ به اینکه تا چه اندازه به تحقق وعده های مقامات مسئول درباره تقویت عرضه در بازار خودرو امیدوار است، گفت: سال گذشته هم وعده تقویت عرضه داده و از واردات خودرو صحبت شد، همچنین وعده داده شده بود در سال گذشته بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید شود اما واقعیت بازار گویای این است که در عملی کردن وعده ها با قدرت اقدام نشده است.

وی تصریح کرد: اگر عملکردها درست بود در شش ماهه دوم سال 1402 قیمت خودرو در کشور 27 درصد افزایش پیدا نمی کرد. سال 1402 تمام شد اما گام مثبتی در مسیر تعدیل بازار خودرو مشاهده نشد.

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در پایان اظهار کرد: ما حاضریم هزاران میلیارد تومان قطعه وارد کنیم و ارز کشور را برای ورود این قطعات خرج کنیم اما حاضر به واردات خودروهای باکیفیت که نیاز مستمر به تعویض قطعه ندارند و مصرف بنزین کشور را هم کاهش می دهد نیستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۸ خودروی شوتی سوخت‌بر در بندرعباس‌
  • افزایش ۲۷ درصدی قیمت خودرو در نیمه دوم ۱۴۰۲
  • عکس| همکاری غول‌های ژاپنی برای تولید خودروی برقی
  • قدرت نمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران
  • جزئیات حمله روسیه به یک کارخانه تجهیزات زرهی اوکراینی
  • حمله روسیه به کارگاه تعمیر ادوات نظامی در اوکراین
  • نگاهی به رتبه بندی ۱۵ ناوگان تانک برتر جهان (+ اینفوگرافی)
  • ۱۵ ناوگان تانک برتر جهان
  • آیفون ۱۶ با این ۵ تغییر برای قدرت‌نمایی آماده می‌شود/ عکس