Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه صباشهر با اشاره به مهاجرپذیری این شهر و بروز مشکلات مختلف گفت: اعتیاد و خرده‌فروشی مواد مخدر در صباشهر از مشکلات عمده است که باید این مشکل به سرعت پیگیری شود. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی موحدی‌نیا امروز در نخستین نشست شورای اداری که با محوریت بررسی مشکلات صباشهر در محل فرهنگسرای بصیرت برگزار شد اظهار داشت: اقدام فرماندار شهریار برای برگزاری جلسات شورای اداری در شهرهای مختلف شهرستان و رسیدگی به مشکلات این مناطق سبب شده تا بسیاری از مسائل احصا شده و سرعت بهتر و بیشتری در رفع و رجوع آن‌ها صورت گیرد که این امر سبب بهبود رضایت‌مندی مردم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: صباشهر شهریار با وجود جمعیت بالا و گسترده سرزمینی بعد از تقسیم شهریار به پنج شهرستان که امروز به عنوان غرب تهران معروف است متأسفانه کمتر به خود مسئول دیده و این اولین جلسه‌ای است که با حضور مسئولان ادارات شهرستان شهریار در این منطقه برگزار می‌شود که جای امیدواری است.

امام جمعه صباشهر با اشاره به ضرورت اقدامات اجرایی برای حل مشکلات مردم افزود: امروز برخی مشکلات در رسانه‌ها عنوان می‌شود اما در متن موضوع کمتر رنگ و بوی عملیاتی به خود می‌گیرد که در این زمینه باید نظارت در میان تمام کارگزاران نظام مورد توجه قرار گیرد.

موحدی‌نیا ضمن اشاره به ضرورت بررسی مشکلات از دریچه نگاه مردم تصریح کرد: در هر اقدام، برنامه و نظارتی ابتدا باید خود را به جای مردم بگذاریم چرا که همه ما از میان مردم برخواسته و خادم این مردم هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر رفع مشکلات اجتماعی و معیشتی مردم گفت: امید است جلساتی که با عنوان شورای اداری در سطح شهرستان شهریار در حال برگزاری است خروجی‌های مناسبی برای مردم داشته باشد، همچنین رعایت عدل و عدالت برای خدمت‌رسانی به تمام سطوح مردم در تمام مناطق شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه صباشهر در پایان با اشاره به معضل اعتیاد در این شهرستان خاطرنشان کرد: صباشهر به سبب مهاجرپذیری با مشکلات زیادی مواجه است و اعتیاد و خرده‌فروشی مواد مخدر در این شهرستان از مشکلات عمده است که باید این مشکل به سرعت پیگیری شود.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!

حالا تقریبا ۱۶ سال از آن روزی که ترانه «تنهاترین عاشق» را بنام فریدون فروغی با صدای بلند گوش می‌دادیم، می‌گذرد که سر و کله خواننده اصلی این قطعه پیدا شده است!

به گزارش ایسنا، حکایت «سعید فلاح» حکایت آدم‌هایی است که استعدادشان را فریاد زده‌اند اما کسی نه آنها را دیده و نه شنیده است. شاید اگر در روی پاشنه درستش چرخیده بود او الان روی صحنه بود و مردم برای خرید بلیت کنسرتش صف می‌کشیدند اما روزگار برایش چیز دیگری خواست،‌ او الان کارمند بیمارستان است، خواننده نیست و تال همین چند روز پیش کسی حرفش را باور نمی‌کرد که او خواننده و ترانه‌سرای قطعه «تنهاترین عاشق» باشد.

او وقتی نوجوان بوده در میوه‌فروشی پدرش کار می‌کرده است و آنجا عاشق دختری می‌شود که هر روز از جلوی میوه‌فروشی رد می‌شده است. این عشق به هردلیلی ناکام و ناتمام می‌ماند و سعید وقتی سال ۱۳۸۷ به خدمت می‌رود به یاد آن عشق قدیمی ترانه‌ای می‌نویسد و آن را اجرا می‌کند.

قطعه «تنهاترین عاشق» به سرعت هیت می‌شود و از تاکسی و پاساژ و مجتمع تجاری سر در می‌آورد و این خواننده جوان نمی‌تواند به مخاطبانش ثابت کند که خواننده واقعی این قطعه اوست اما اپیزود جدید برنامه «صداتو» که از یکی از پلتفرم‌ها پخش می‌شود،‌ او را به همه مردم معرفی کرد.

در این ویدئو می‌توانی جزئیات ماجرا را بببینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران