Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخ دوست فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه اعزام کاروان های بسیج سلامت به مناطق عشایرنشین بخش نیم بلوک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی"ع" انجام شد.

وی گفت: این کاروان در قالب تیم های پزشکی، مامایی و دارویی بودند که بصورت رایگان به مردم منطقه عشایرنشین بخش نیم بلوک و خضری دشت بیاض خدمات ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض افزود: در قالب کاروان بسیج سلامت در این سفر بیش از 80نفر از مردم دو روستای عشایری رجنگ وعباس آباد بخش نیم بلوک ویزیت شدند و داروی رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های این نهاد خدمت رسانی به اقشار محروم بخش است، افزود: این طرح با هدف کمک به درمان بیماران و ارتقای سطح بهداشت مناطق محروم روستایی و عشایری که دسترسی کمتری به خدمات بهداشتی دارند به صورت رایگان اجرا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور