Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بیرجند گفت: استحکام بخشی منظر شهر بیرجند با استفاده از سنگ‌های طبیعی در دستور کار است و استفاده از سنگ‌های ساختمانی در زیباسازی بلوارها باعث هویت بخشی به شهر بیرجند می‌شود. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی جاوید در جلسه بررسی و انتخاب طرح‌های ویژه پروژه‌های عمرانی شهرداری بیرجند اظهار داشت: استفاده از سنگ‌های معادن استان در معابر و آیلندهای خیابانی یکی از اقدامات شهرداری در میادین یا بلوارهای سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در منطقه‌ای که بهشت سنگ‌های ساختمانی است برای زیباسازی بلوارهای سطح شهر از بلوک‌های سیمانی استفاده می‌شد که به خاطر شرایط آب و هوایی منطقه‌ای و شهری دوام چندانی نداشت.

شهردار بیرجند بیان کرد: در کنار مزایا و استفاده از تولیدات داخلی و معادن استان، طول عمر بالای این سنگ‌ها در معابر و آیلندهای خیابان‌ها اقدامی است که باعث زیبایی و شکیل شدن خیابان‌های شهری و کم شدن مشکلات زیست محیطی می‌شود.

سرپرست شهرداری منطقه دو نیز در این جلسه از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا سطح منطقه خبر داد.

حدیدی اظهار داشت: اجرای زیباسازی و جدول کشی میدان امام جعفر صادق(ع) (میدان اول سجادشهر) به متراژ 90 متر طول در حال انجام است.

وی بیان کرد: در راستای انجام پروژه‌های عمرانی، اجرای زیباسازی و جدول‌کشی میدان ولایت (میدان دوم سجادشهر) به متراژ 95 متر طول و میدان سید الشهداء (ع) (میدان سوم سجادشهر) به متراژ 90 متر طول نیز در حال انجام است.

سرپرست شهرداری منطقه دو خاطرنشان کرد: اجرای زیباسازی و جدول کشی بلوار خلیل طهماسبی به متراژ 900 متر طول، اجرای زیباسازی و جدول کشی بلوار زکریای رازی به متراژ 940 متر طول و همچنین طرح آب نما بلوار آیت‌الله غفاری از سمت میدان دانشگاه نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای طرح ساماندهی محور ویژه خیابان جمهوری از خیابان سی تیر تا فردوسی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات معابر خبر داد.

زینب عبادی در ادامه افزود: با توجه به دو بریدگی در مقابل سفارت انگلیس به متراژ ۱۸ متر و قبل آن به متراژ ۱۵ متر طول، این معاونت به روش دفنی و باریشه اقدام به انسداد آن‌ها کرد.

وی اظهارداشت: در پی افزایش آمار تصادفات و سوانح وسایط نقلیه با راکبین موتور سیکلت‌های که از بریدگی‌های غیر مجاز واقع در رفیوژ‌های میانی اقدام به تردد عرضی از سطح خیابان‌های مذکور می‌کنند این حوزه پس از شناسایی محل‌های غیر مجاز که فاقد خط کشی گذرگاه عابر پیاده و تابلو‌های انتظامی ویژه بودند اقدام به انسداد کامل این گذرگاه‌ها با استفاده از بلوک سیمانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی‌های بهاری
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی