Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@10:56:34 GMT

رقابت هیجانی و نفس گیر ستاره‌های زن دنیای موسیقی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۴۶۱۷

رقابت هیجانی و نفس گیر ستاره‌های زن دنیای موسیقی +عکس

رکنا: 5 ماه از سال 2018 میلادی گذشت و حالا وارد ماه ژوئن شده‌ایم. در 5 ماه ابتدایی سال برخی از خواننده‌های مطرح سبک‌های پاپ، راک، رپ، آر.اند.بی، کانتری و... آلبوم‌های خود را منتشر کردند ولی احتمالاً نیمه دوم سال برای دنیای موسیقی داغ‌تر از نیمه اول خواهد بود.

در سال جاری میلادی به نسبت سال‌های گذشته کمتر خواننده سرشناسی آلبوم جدیدی از خود عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از ستاره‌های جوان موسیقی پاپ در زمستان سال 2017 آلبوم جدیدشان منتشر شد و بعضی هم هم‌اکنون مشغول تولید آلبوم جدید خود هستند. در این بین فقط چند خواننده پاپ شناخته‌شده بودند که در 5 ماه نخست سال آلبوم‌شان را عرضه کردند.

خواننده‌های مطرح موسیقی راک که عمدتاً در کهنسالی به سر می‌برند هم ترجیح‌شان این است که تورهای بین‌المللی بگذارد و با ضبط فیلم کنسرت‌هایشان خاطرات شگفت‌انگیزی از خود به جای بگذارند. گروه‌های جوان‌تر راک هم خیلی فعال نبوده‌اند اما خواننده‌های رپ سال پرکاری را می‌گذرانند.

اولین آلبومی که امسال مورد استقبال قرار گرفت، آلبوم "کاملیا" از کامیلا کابلو 21 ساله بود. این خواننده کوبایی-آمریکایی با آهنگ "هاوانا" معروف شد و آلبومش هم پرفروش شد. او خودش را در ماه ژانویه به عنوان اولین پدیده موسیقی پاپ در سال 2018 معرفی کرد.

جو ستریانی، آهنگساز و نامدار ساز گیتار الکتریک نیز در ژانویه آلبومی اینسترومنتال منتشر کرد و این آلبوم هم طبق سایر آثار ستریانی مخاطبان خاص خودش را داشت.

جاستین تیمبرلیک، ویکند، کاردی بی و جسی‌ جی هم دیگر خوانندگان مشهوری بودند که در 5 ماه نخست سال 2018 میلادی آلبوم جدید خودشان را منتشر کردند. آلبوم کاردی بی جوان با استقبال مواجه شد و این خواننده 26 ساله را در چند بخش نامزد دریافت جایزه بیلبورد کرد.

اگر بخواهیم موسیقی دنیا در سال 2018 را با آلبوم‌های 5 ماه ابتدایی سال قضاوت Judgment کنیم شاید خیلی برای‌مان جالب نباشد ولی هنوز 7 ماه دیگر تا پایان سال میلادی باقی مانده و چندین و چند آلبوم دیگر در راه است.

ماه ژوئن احتمالاً یکی از پرفروغ‌ترین ماه‌های سال برای موسیقی باشد. در این ماه 4 خواننده مطرح آلبوم جدیدشان را منتشر می‌کنند؛ دریک، کریستینا آگیلرا، کانیه وست و آریانا گرانده. شاید سورپرایز آلبوم‌های این ماه هم آلبوم آگیلرا باشد چون این خواننده محبوب قرار است آلبوم جدیدش را بعد از 6 منتشر کند. دریک و کانیه وست، دو رپر مشهور هم رقابت جالبی با هم خواهند داشت.

ماه آینده نیز آلبوم نیکی میناژ منتشر می‌شود. این خواننده اخیراً با امینم وارد یک رابطه عاشقانه شده و بعید نیست که مثل خیلی دیگر از ستاره‌های موسیقی آمریکا در آلبوم او هم شاهد یک اثر عاشقانه برای معشوقش باشیم. البته نیکی میناژ یک قطعه مشترک هم با آریانا گرانده خوانده که حتماً برای طرفداران‌شان جالب خواهد بود.

در ماه سپتامبر هم دو آلبوم با سبک و سیاق متفاوت منتشر می‌شود. یکی آلبوم کانتری کری آندروود است و دیگری مجموعه آثار به جا مانده از "پرینس" فقید. آلبوم پرینس هنوز نامش مشخص نشده ولی قرار است در شهریور ماه امسال منتشر شود.

اما سه ماه پایانی سال میلادی احتمالاً داغ‌تر از فصل‌های دیگر باشد چون نام‌های آشناتری قرار است در پاییز آلبوم جدیدشان را ارائه کنند. سلن دیون کانادایی در تدارک تولید یک آلبوم جدید است که به گفته خودش در پاییز منتشر می‌شود. سلنا گومز نیز سه ماه پایانی سال را برای انتشار آلبومش در نظر گرفته است. جنیفر لوپز نیز مدت‌هاست فعالیت‌هایش در زمینه هنرپیشگی را کنار گذاشته و روی آلبوم جدیدش تمرکز می‌کند تا آن را قبل از پایان سال میلادی به انتشار برساند. خوانندگان دیگری همچون ریحانا و آورین لوین نیز امیدوارند بتوانند آلبوم‌هایشان را امسال منتشر کنند. باید دید در پایان کدام یک از این خواننده‌ها جوایز بیشتری را کسب می‌کنند.

سجاد مالمیر

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت فیلم قضاوت Judgment موسیقی زن عکس ستاره نفس عکس حوادث غرب تهران من زندگی حوادث تهران مدرسه زن فیلم دبیرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند

گیبل استیوسون اخراج شد

ماجراجویی گیبل استیوسون در دنیای کشتی کچ با ناکامی به پایان رسید.

طرفداری | به گزارش POST Wrestling کمپانی WWE امروز به همکاری با 10 سوپراستار خود پایان بخشید که نام قهرمان کشتی آزاد المپیک توکیو، گیبل استیوسون نیز در این میان به چشم می‌خورد. درو گولاک، ولاد پالونکو، ولنتینا فروز، تری برهیل، جولیان بالدی، اما دیاز، درل میسون، کیشان لفلور، ازکیئل بالگان و کیا سینت، همگی از برند NXT سایر خروجی‌های امروز WWE بودند.

به گزارش دیو ملتزر، خبرنگار سرشناس دنیای کشتی کچ، کمپانی WWE سرانجام تصمیم به قطع همکاری با گیبل استیوسون گرفت. او که از سال 2021 در استخدام کمپانی WWE بود، از شروع سال 2024 در چند بازی‌ بدون پخش زنده‌ در رینگ کشتی کچ به رقابت پرداخته بود. چند هفته پیش استیوسون در مصاحبه‌ای با ابراز رضایت از شرایط فعلی خود از تلاش‌اش برای تبدیل شدن به یک سوپراستار در دنیای کشتی کچ خبر داده بود. آخرین حضور گیبل استیوسون در تلویزیون WWE نیز به مسابقه برابر برن کوربن در رویداد The Great American Bash در جولای 2023 برمی‌‌گردد. جالب است بدانید که دیمن کمپ، برادر گیبل همچنان تحت قرارداد WWE است و در برند NXT فعالیت می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند