Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با تاکید بر اینکه این فراکسیون اصول اخلاقی‌اش را در انتخابات هیات رییسه زیر پا نگذاشت گفت که فراکسیون امید برای کسب کرسی ریاست حاضر به ائتلاف با تمامیت خواهان نشد.

فاطمه سعیدی در ارزیابی از انتخابات هیات رییسه مجلس گفت: امروز جریان‌های سیاسی رای خالص خود را در دور اول انتخاب رئیس نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیات اینکه فراکسیون امید حاضر به ائتلاف با تمامیت خواهان برای کسب کرسی ریاست نشد، گفت: در هفته گذشته شرایط سختی در فضای رسانه‌ای و مجازی علیه فراکسیون امید ایجاد شده بود که روز چهارشنبه کسانی که عارف را به یکدنگی متهم می کردند و می گفتند نتیجه کاندیداتوری او از دست دادن کرسی نواب رئیس است به تحلیل اشتباه خود پی بردند.

نماینده تهران ادامه داد: با افتخار به مردم اعلام می‌کنیم وکلای اصلاح طلب شما بر اصول اصلاح طلبی پایدار ماندند که دیدید حاضر نشدند با مخالفان برای کسب کرسی ریاست ائتلاف و معامله کنند.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که در این دو سال مدام بر طبل ریزش فراکسیون امید می‌کوبیدند و می گفتند عملکرد فراکسیون باعث ریزش وزن آن در مجلس شده اکنون به اشتباه خود پی بردند.

انتهای پیام

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟