Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به سوء استفاده برخی افراد از حریم رودخانه شادچای در شهرستان شهریار گفت: با متجاوزان به حریم این رودخانه برخورد می‌شود. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، نورالله طاهری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که با محوریت بررسی و ارائه راهکار معضلات شهر صباشهر برگزار شد اظهار داشت:‌مشکل ورودی شهر صباشهر موضوعی است که مجموعه اداره راه، حمل و نقل و شهرداری‌ها طبق ضوابط و قوانین مرتبط باید این مشکل را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به تعدی برخی افراد به حریم رودخانه شادچای بیان کرد:‌ مسئولان مربوطه و دستگاه‌های ذیربط باید در این زمینه تدابیر خاص را اندیشیده و این دست‌اندازی‌ها را از بین ببرند تا قوانین همان گونه که باید و لازم است اجرا شود.

فرماندار شهریار همچنین به بحث کیفیت آب شرب صباشهر که اعضای شورا شهر به نامطلوب بودن آن اشاره داشتند پرداخت و افزود:‌ به لحاظ کمّی هیچ‌گونه کمبود آبی در منطقه وجود ندارد، اما به لحاظ کیفی مجموعه مرتبط در حوزه بهداشت و آب شرب باید هر لحظه پیگیر کیفیت آب این منطقه باشند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

طاهری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در صباشهر نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تری دارد تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه در صباشهر بالغ بر 6 هزار دانش‌آموز وجود دارد باید تدابیری اندیشیده شود که هم از لحاظ کمّی و هم از لحاظ کیفی بحث آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد و بافت فرسوده و مشکلاتی که در حوزه ساختمان‌های مدارس است جدی‌تر مورد توجه باشد.

وی ادامه داد:  3 واحد مدرسه در این شهر با مشکل فرسودگی شدید روبرو است که طبق دستورکار آموزش و پرورش و مجموعه مرتبط باید هر چه سریع‌تر نسبت به ترمیم، تجهیز و بازآفرینی آن اقدام شود تا مشکلی در این رابطه در آینده رُخ ندهد.

فرماندار شهریار همچنین با اشاره به کمبودهایی که در حوزه نور معابر و ورودی‌ها به شهر وجود دارد گفت:‌ همه دستگاه‌های مرتبط باید با تعامل با شورا و شهرداری و استفادهع از ظرفیت‌های قانونی کمبود نور معابر را که یکی از زیرساخت‌های بروز مشکلات اجتماعی و بزه است را کاهش دهند و نگاه خود را به سمتی سوق دهند که لحظه‌ای فاصله میان خدمت و نیازهای مردم به وجود نیاید، که اگر فراینده خدمت و نیازهای مردم در زمان  تحقق  سرعت بیشتری به خود گیرد قطعاً سبب رفع مشکلات و افزایش شاخصه‌های امنیت و آرامش اجتماعی و غیره در تمام ابعاد خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ارائه خدمت مطلوب به تمام سطوح بطن جامعه نیازمند بهره‌گیری از تمام توان قانونی و تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها همطراز با رشد جمعیت و نیاز مردم است که به طور حتم با تعاملات فرابخشی سرعت خدمت‌رسانی بهبود پیدا می‌کند.

انتهای  پیام/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان