Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به کشف ۴ تن موادمخدر از نوع تریاک در گلستان گفت: این کشفیات در گلستان و استان‌های شمالی بی‌سابقه بوده و این عملیات نشان از بیداری نیروی انتظامی در مواجهه با سوداگران مرگ دارد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در عملیات  انهدام 4 تن مواد مخدر که با حضور سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای امنیتی, نظامی و انتظامی نسبت به مقابله با موادمخدر کاملا هوشیار و آماده هستند و با انهدام این باندها زمینه برقراری آرامش در جامعه را فراهم می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :رونق بازار کسب و کار وتولید و اشتغال پایدار در پناه امنیت  میسر می‌شود و  بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی با  قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی و پرسنل خدوم به نقش مهم حافظان نظم و امنیت  در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه اشاره داشت و گفت: سربلندی وسرافرازی امروزنظام جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت و ایثارگری،  هوشیاری وتلاش و پیگیری های شبانه روزی این عزیزان  است.

به گفته فرمانده انتظامی استان گلستان پس از یک ماه کار اطلاعاتی و رصد فعالیت باندهای بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح کشور، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان شامگاه گذشته خبر ورود محموله بزرگ مواد مخدر را به استان دریافت کردند.

سردار علی اکبر جاویدان ادامه داد: در همین راستا و پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران یکدستگاه تریلی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند. در بازرسی از این تریلی ماموران موفق شدند چهار تن تریاک را کشف کنند.

جاویدان اظهار کرد: این بزرگترین کشف محموله مواد مخدر در استان‌های شمالی کشور بوده که تاکنون سابقه نداشته است. با کشف این محموله ضربه سنگینی به باندهای بزرگ توزیع موادمخدر وارد شده است.

وی افزود: با کشف این محموله، از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 8 تن انواع مواد مخدر در استان گلستان کشف شده است.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان اتحادی از برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به مدت پنج روز از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات اسکواش استان گلستان گفت :۶۸ ورزشکار پسر و ۷۸ ورزشکار دختر از ۱۵ استان در ۵ رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6098156

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد