Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@02:30:16 GMT

جمع آوری وانت بارهای میوه فروش در ورودیهای یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۶۸۹۹

جمع آوری وانت بارهای میوه فروش در ورودیهای یاسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد غلامیان افزود: این امر با تلاش نیروهای اجرائیات شهرداری و همکاری پلیس راهور و ماموران نیروی امنتظامی انجام شد.

وی بیان داشت: طی این عملیات همه وانت بارها از این مسیر جمع آوری شدند و تاکنون چندین مرحله نسبت به جمع آوری وانت بارهای میوه فروش از سطح خیابان ها اقدام شده است.

۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در استان بی دوام هستند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ هزار واحد مسکونی بی‌دوام د روستاها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری  مهر، ابراهیم فرزانه افزود: در روستاهای استان تعداد ۷۰ هزار واحد مسکونی داریم که از این میان ۲۰ هزار واحد آن‌ها واحدهای مسکونی بادوام هستند.

وی بیان داشت: در خصوص واحدهای شهری هم گفت که با توجه به آمار سال ۹۵ از تعداد ۹۸ هزار واحد مسکونی شهری در استان تعداد ۶۲ هزار واحد بادوام و تعداد ۳۶ هزار واحد نیز بی‌دوام هستند.

فرزانه تصریح کرد: در مجموع ۹۰ هزار واحد مسکونی در کل شهرها و روستاهای استان نیاز به مقاوم‌سازی دارند.

وی به وام‌های بهسازی و مقاوم‌سازی اشاره کرد و گفت: اگر سالانه ۱۰ هزار واحد را بهسازی کنیم ظرف پنج سال می‌توانیم واحدهای بی‌دام را مقاوم کنیم.

نشست ستاد آب و بیماریهای روده ای در گچساران برگزار شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از برگزاری جلسه ستاد آب و بیماری های روده ای در این شبکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هایده حافظ قرآن افزود: بررسی وضعیت کلرسنجی و نمونه برداری میکروبی از آب مصرفی یکی از راه های تشخیص آب سالم است.

وی بیان داشت: آب آشامیدنی می تواند در صورت غیر بهداشتی بودن مشکلات عدیده گوارشی را به همراه داشته باشد.

حافظ قرآن افزود: با توجه به وضعیت کلرسنجی و نمونه برداری میکروبی آب شهر گچساران و روستاهای اطراف در سال ۹۵ و ۹۶ میزان مطلوب بودن آب سالم قابل شرب بین ۰/۲ تا ۰/۸ دستگاه کلرسنج است.

کد خبر 4310758

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد یاسوج مشهد خرم آباد بیرجند مراسم گلریزان بارش باران سانحه تصادف زندانیان جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گزارش تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد