Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ به نقل پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، حسين مرادي و احمدايزدي دانشجويان كارشناسي معماري این دانشگاه با ارائه دوطرح هتل بيولوژيكي و نيمكت موج صخره اي عنوان پدیده نوظهور معماری سال 2017 و شش عنوان طلايی مسابقات بین المللی طراحی (IDA)در دو بخش طراحي صنعتي و معماري، در آمریکا را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسين مرادي دانشجوي كارشناسي معماري دانشگاه آزاداسلامي نجف آباد گفت: مسابقه International Design Awards (IDA)یکی از مسابقات معتبر بین المللی طراحی است که از سال ۲۰۰۷در آمریکا آغاز شد و برای شناخت، تقدیر و تشویق ایده ها و طرح های تاثیرگذار و رونمایی از استعدادهای نوظهور در معماری، طراحی داخلی، طراحی صنعتی، گرافیک و طراحی مد شکل گرفته است. و در دو بخش حرفه ای و دانشجویی برگزار می شود.
وی افزود: طراحی هتل هوشمند با اهداف بهینه سازی عملکرد پلان و سازه با رعایت اصول زیستی و زیبایی شناختی انجام شده است.
هیات داوران اين مسابقات متشکل از طراحان، معماران، منتقدان هنری، سردبیران، مدیران فرهنگی و توسعه دهندگان طراحی صنعتی از سراسرجهان هستند.
طرح های ارسال شده به مسابقات ارسال شده باید مربوط به پنج سال اخیر بوده و مفهومی، تکمیل شده و یا در حال ساخت باشند.
در یازدهمین دوره مسابقات بیش از سه هزار و 100طرح از معماران، طراحان داخلی، طراحان صنعتی، طراحان مد و گرافیک از بیش از 95کشور جهان شركت داشتند كه پس ازداوري، به طراحان حرفه ای و نوظهوري كه دستاوردهايشان در طراحی، خلاقیت، قابل استفاده بودن و نوآوری حائز رتبه شدند پاداش تعلق گرفت.
اين طرح ها در کتاب جایزه طراحی بین المللی منتشر می شود.و جایزه مسابقات IDA در مراسمی درلس آنجلس به برندگانی که عنوان طراح سال را دریافت کردند، اهدا می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان مسابقات بین المللی طراحی دانشجو دانشگاه آزاد نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی نوجوانان (جام صفوی) روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی شهرستان اردبیل به پایان رسید که ملی‌پوشان خوزستانی به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز رسیدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی، در وزن ۸۰ کیلوکرم عمادرضا محسن نژاد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی صاحب مدال طلا شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم کیارش احمدی نشان نقره را ازآن خود کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی حسینوند، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی آمون، در وزن ۷۱ کیلوگرم پوریا حسن زاده، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرارسلان محمدی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم یزدان دل روز به نشان برنز دست پیدا کردند. در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی وند به مقام پنجم رسید.

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد