Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز  خراسان رضوی، رابط خادمیاران آستان قدس رضوی در نیشابور در حاشیه این مراسم گفت: نمایندگی های موسسه خادمیاران رضوی از ابتدای سال 96 در مشهد، مراکز استان ها و شهرستان های استان خراسان رضوی از جمله نیشابور شروع به فعالیت کرده اند و تاکنون بیش از 220 نفر در کمیته های مختلف این نمایندگی در نیشابور مشغول کار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد گیاهی که امروز در نشست شورای اداری نیشابور سخن می گفت، افزود: این نمایندگی در نیشابور تاکنون با جذب تعدادی از پزشکان عمومی و متخصص در کمیته درمان به یک هزار و 280 نفر از محرومان حاشیه شهر خدمات بهداشتی ارائه داده و بیش از 70 درصد داروهای مورد نیاز آنها به صورت رایگان تامین شده است.
گیاهی افزود: در کمیته آموزش نیز با بکارگیری 28 نفر از دبیران با تجربه برای ارتقای سطح سواد دانش آموزان بی بضاعت کلاس های آموزشی برگزار شده است.
وی اظهار کرد: اعضای کانون خادمیاران رضوی نیشابور تاکنون با یک هزار و 282 نفر از محرومان و 70 خانواده شهید این شهرستان دیدار کرده و ارزاق عمومی و کارت هدیه در اختیارشان قرار داده است.
گیاهی گفت: با برگزاری اردوهای زیارتی با عنوان زائر اولی برای زائرانی که به علت نداشتن استطاعت مالی نتوانسته اند طی 10 سال اخیر در حرم مطهر رضوی حضور پیدا کنند، بیش از 500 نفر به حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) مشرف شده و مدت سه روز میهمان آستان قدس رضوی بوده اند.
وی ادامه داد: تیم تخصصی دندانپزشکان خادم رضوی نیز با ایجاد کلینیک تخصصی به دانش آموزان زیر 12 سال با معرفی اداره آموزش و پرورش خدمات بهداشتی ارائه می دهد.
گیاهی اظهار کرد: کانون های خدمت رسانی خادمیاران رضوی در تمام محله ها با رویکرد مسجد محوری ایجاد شده و در نیشابور و شهرهای اقماری نیز پنج کانون مسجد محور در نظر گرفته شده است.
شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بسته نبات متبرک میلاد حضرت امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را به صورت رسمی و با هدف گسترش فعالیت‌های سلامت‌محور در حوزه بین‌الملل آغاز کرد و پس از شکل‌گیری این معاونت و با همکاری معاونت‌های آموزش، پژوهش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد زمینه رشد و توسعه این دانشگاه در حوزه بین‌الملل فراهم شد.

دکتر شاپور بدیعی افزود: در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌ها و اقدامات بسیارخوبی در حوزه بین‌الملل صورت پذیرفت و با ۲ سفری که به کشور‌های عراق و ترکمنستان داشتیم زمینه جذب و حضور بیش از پیش دانشجویان و گردشگران سلامت این کشور‌ها در مشهد فراهم شد.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه‌های علمی و دانشجویی تعامل بسیارخوبی با کشور آلمان و در موضوع نوروساینس داشته و داریم و تداوم این همکاری‌ها فی ما بین را در سال ۱۴۰۳ هم خواهیم داشت.

دکتر بدیعی با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت از جایگاه و وضعیت به مراتب بهتری به نسبت سال‌های قبل برخوردار هستیم و می‌بینیم که مشهد به واسطه وجود بارگاه منور رضوی انتخاب نخست بسیاری از بیماران غیرایرانی جهت درمان در ایران بوده و هست، خاطرنشان کرد: خدمات بسیارخوبی در حوزه‌های سرپایی و بستری به بیماران غیرایرانی در مراکز درمانی دارای مجوز IPD ارائه شد و در سال گذشته و با همکاری استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، کمیته گردشگری استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستمی و گردشگری خراسان رضوی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد، دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال شرق کشور و دیگر مجموعه‌های شهری و استانی شاهد رشد خوبی در بحث حضور گردشگر سلامت در مشهد بودیم و رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جذب دانشجوی غیرایرانی در کنار پذیرشی که به میزان سال‌های قبل بود، ثبت نام و جذب متمرکز ۵۰ دانشجوی عراقی را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری معاونت‌های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه که بهترین کلاس‌ها و خوابگاه‌ها را با امکانات کامل در اختیار آنها قرار دادند زمینه جذب بیش از پیش این گروه از دانشجویان فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی