Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعت معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  درباره استعمال سیگار در دانشجویان این دانشگاه گفت: مصرف سیگار  به طور نسبی در  دانشجویان این دانشگاه کم است و فضای نسبتا خوبی را در شاهد هستیم  هرچند انتظار بیشتری از دانشجویان  داریم.

وی ادامه داد: به هرحال در این راستا برای اینکه  توجه بیشتر دانشجویان  را به این موضوع جلب کنیم با توجه اینکه در هفته مبارزه با دخانیات قرار داریم، مرکز مشاوره و کارگاهی  را برای کارمندان و دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه های این دانشگاه برگزار کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد مصرف سیگار میان دانشجویان

معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: متاسفانه آمارها نشان می دهد که مصرف دخانیات در میان دانشجویان طی  سال های گذشته  روند  روبه رشدی داشت که این موضوع  به نوعی برگرفته از اجتماع و جامعه است.

شریعت بیان کرد: در حال حاضر استعمال دخانیات در سطح  دانشگاه علم و صنعت ممنوع است به طوری که  اگر مواردی مشاهد شود طبق مقررات دانشگاه با دانشجو برخورد می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: در نظر داریم برای داشتن محیط سالم دانشگاهی با دانشجویان متخلف تا حد امکان برخورد نشود و صرفا بر اساس فعالیت های فرهنگی و با تذکر و نصب شیوه نامه دانشگاه عاری از دخانیات بر سر در های دانشگاه کار را پیش ببریم.

شریعت یادآورشد: انجام این فعالیت ها با مشارکت خود دانشگاهیان صورت می گیرد و اگر دانشجویی بخواهد سیگار خود را ترک کند دانشگاه شرایط مناسب را در اختیار این دانشجویان قرار می دهد که به صورت رایگان با مراجعه به روانشناسان مرکز مشاوران دانشگاه بستر لازم فراهم می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم