Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:29:34 GMT

نجات معجزه آسا یک خانواده از سقوط پله برقی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۱۴۷۳

نجات معجزه آسا یک خانواده از سقوط پله برقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۴ نفر از اعضای یک خانواده هنگام استفاده از پله برقی در میدان خزر ساری سقوط کردند که دو بانو و یک جوان از ناحیه کتف‌ها، گردن، کمر، دست و پا دچار مصدومیت شدند و نوزاد ۱۰ ماهه بدون هیچ آسیبی از این حادثه نجات پیدا کرد.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که مادر خانواده هنگام استفاده از پله برقی در کنار پسر و عروس و نوه اش به دلیل افزایش فشار خون دچار سرگیجه شد و بقیه اعضای خانواده را هم به طرف پایین پله‌ها کشید که خوشبختانه با حضور به موقع مامور کنترل پله برقی در صحنه از آسیب‌های دلخراش‌تر جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومان این حادثه یک زوج خبرنگار و مادرش بودند.

انتهای پیام /آ

سقوط چهار نفر از پله برقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور را برخلاف دو بازی اخیرش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران) در استادیوم دو بسا سکولو به مصاف بوآویشتا رده چهاردهمی رفت.

یاران علیپور که در دو دیدار اخیرشان یک پیروزی و یک تساوی داشتند، امروز هم توانستند به روند شکست ناپذیری خود ادامه بدهند و مقابل بوآویشتا متوقف شدند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در روزی که بوآویشتا یک پنالتی هم از دست داد، به تساوی یک بر یک در زمین حریف خود رضایت داد تا 33 امتیازی شود و از سقوط مستقیم از لیگ برتر پرتغال نجات پیدا کند و در رتبه دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از دو حضور ثابت، امروز مقابل بوآویشتا در دقیقه 75 وارد زمین شد تا هفدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت