Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی با اشاره به قرعه کشی لیگ برتر هجدهم گفت:قرعه کشی مناسبی برای تیم ما بود هر چند، بازی آسان و ساده دیگر در لیگ برتر وجود ندارد،هر بازی حساسیت و شرایط خاص خودش را دارد.

وی افزود:امیدواریم با تمام مشکلات موجود تیمی را آماده ی مسابقات کنیم که مایه ی دلگرمی و افتخار مردم استان مخصوصا مجموعه ی بزرگ پدیده و سهامداران و هواداران فهیم خراسانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرآسیایی درباره اولین مصاف این تیم با پرسپولیس در لیگ هجدهم گفت: از این بابت که افتتاحیه لیگ در مشهد است خوشحالیم و مطمئن هستیم که اتفاقات خوبی برای ما رقم خواهد خورد.

وی افزود: به هر شکل پرسپولیس قهرمان دو دوره متوالی لیگ است و بازی مقابل این تیم در هفته اول رقابتها عیار مارا معلوم خواهد کرد. امیدوارم بازی خوبی از کار درآید و با حمایت تماشاگران مشهدی و لطف امام رضا (ع) بتوانیم نتیجه بگیریم.

قائم مقام باشگاه پدیده درباره روند انتخاب سرمربی جدید پدیده اظهار کرد: گزینه های مختلفی را در نظر داریم و قطعا در چند روز آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد.

وی درباره جذب بازیکن برای این تیم نیز افزود: ما رایزنی خود را با برخی بازیکنان آغاز کردیم. مهمترین بحث مان نیز حفظ تعدادی از بازیکنان فصل پیش است که در این خصوص نیز با برخی نفرات توافق داشتیم. انشالله با تلفیقی از جوانان آینده دار و بازیکنان با تجربه ،متعصب و کاربلد راهی لیگ هجدهم خواهیم شد.

سرآسیایی اظهار کرد: مدیران مجموعه ی پدیده، اعضای هیات مدیره باشگاه و دیگر ارکان مدیریتی استان قطعا همه ی تلاششان را خواهند کرد تا پرچم فوتبال خراسان در سطح کشور بالا باشد.

وی افزود:قطعابرای کار بزرگ نگاه مثبت و کارشناسانه ی همه ی مدیران شهری و استانی را نیاز داریم.مطمئن باشید اگر این حمایت ها باشد،تیم خوبی را روانه مسابقات خواهیم کرد و پدیده متفاوتی در لیگ هجدهم خواهیم بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم ما بودند و از همه بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که با قلب‌شان بازی کردند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان که با برتری ۲ بر یک تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم حریف سرسختی را به نام ذوب‌آهن اصفهان پیش رو داریم و اگر برابر این تیم غفلت کنیم کارمان بسیار سخت خواهد شد.

وی افزود: روی یک توپ ساده تمرکز نداشتیم و دروازه‌مان باز شد. این گل روی غفلت تیم ما بود. بازی سخت شد اما زود شکل تیم را درست کردیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و فرصت‌های بسیار زیادی را برای گلزنی روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردیم. سه گل زدیم که یک گل آفساید اعلام شد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم استقلال بودند.

نکونام درباره قضاوت این بازی گفت: کوپال ناظمی در بازی‌هایی که برای تیم من سوت زده، سه اشتباه تاثیرگذار داشته است اما امروز به‌رغم اینکه بازی سریع بود بدون نقص سوت زد.

وی درباره اینکه پرسپولیس قبل از بازی با استقلال نساجی مازندران را شکست داد و آیا این موضوع روی عملکرد تیمش تاثیر نداشت، گفت: من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب در اختیار دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند.

سرمربی استقلال درباره درخشش ۲ بازیکن خارجی این تیم و بازیکنانی که مد نظرش بودند نیز گفت: من تلاش کردم تیم خوب و قوی داشته باشم و بازیکنانی را رصد کردم که به درد تیم می‌خورند. دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده‌اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تلاش کردیم که به‌خاطر هواداران بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم.

نکونام درباره تغییرات مدیریتی پس از واگذاری استقلال نیز افزود: درباره آینده مدیریتی باشگاه حرفی ندارم. فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی‌کنیم.

تیم استقلال با پیروزی در این دیدار، ۵۷ امتیازی شد و به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه داد.

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر