Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ماه مبارک رمضان، شما می‌توانید گزارش، گفتگو و احکام شرعی در خصوص این ماه عزیز را در این مطلب بخوانید.

 

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصادف با ماه مبارک رمضان، ما در سایت باشگاه خبرنگاران جوان در بسته های خبری مختلف برای شما مخاطبان گفتگو، گزارش، احکام شرعی، راهکارهای روزه داری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آماده کرده‌ایم. اگر تا امروز موفق به بازدید از این اخبار نشده اید، شما می توانید برجسته ترین خبرهای ما را در این بسته خبر دنبال کنید.

*از طریق جستجوگر گوگل(https://www.google.com/) همه مطالب درباره ماه رمضان را پیدا کنید. ( اینجا کلیک کنید)

 

 

حکم خوردن و آشامیدن سهوی روزه دار + فیلم روزه خواری جنگ با خداست + فیلم پیشنهاد جالب احسان علیخانی به رامبد جوان/ ماه عسل ۸۰ سالگی یک زندگی مشترک را جشن گرفت + فیلم

دانلود تندخوانی جزء شانزدهم قرآن با صدای معتز آقایی مصرف خوراکی خطرناک سفره افطار را فراموش کنید چرا نباید هنگام سحر چای بنوشیم؟

۲۲۰ هزار بازرسی از رستوران‌ها در ماه رمضان / پلمپ بیش از هزار واحد غیر بهداشتی دعای روز شانزدهم ماه مبارک رمضان+ صوت نوشیدنی‌های مفید برای ورزشکاران روزه دار چیست؟

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان رمضان 97 احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین دارای نوآموز بخوانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسین دولت دوست گفت: با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، لازم است کلاس اولی‌ها هر چه سریعتر برای "سنجش سلامت" ثبت نام کنند. وی افزود: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند. دولت دوست بیان کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند الزاما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • روزی بدون رژیم غذایی ؛ سالی یکبار آدم را نمی‌کشد!
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • پرِگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE