Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد: نکته مقام معظم رهبری مطالبه‌گری و مطالبه آرمان‌ها است. آیا آرمان‌ها از خود نظام باید مطالبه شود یا از مسئولان؟ این نظام ابزار تحقق آرمان‌های انقلاب است. اگر بخواهیم از نظام مطالبه کنیم صحیح نیست. این نظام باید آرمان شما را محقق کند و مطالبه آرمان از کسانی است که مسئول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بنا شد بنده مسئول باشم این را از بنده مطالبه کنید و چرا به سراغ ستون خیمه نظام می‌روید؟ محمدجواد آذری‌جهرمی درخصوص شایعه انتشار نسخه بدون فیلتر پیام‌رسان تلگرام اظهار کرد: وزارت ارتباطات و شخص بنده تا کنون گزارشی مبنی بر اینکه این پیام‌رسان بدون فیلتر در دسترس قرار گرفته باشد یا تغییراتی در آن به وجود آمده باشد دریافت نکرده‌ایم، نسخه بدون فیلتری نیز از مرجع رسمی تلگرام تا الان مشاهده نشده است. محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا درباره عملکرد صداوسیما و انتقاداتی که درباره آن وجود دارد، گفت: اگر جای رئیس سازمان صداوسیما بودم، همان بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری کلید سازمان را در نگهبانی می‌گذاشتم، می‌رفتم و دیگر باز نمی‌گشتم. سریال رمضانی «رهایم نکن» در قسمت شانزدهم با حذف بخش‌هایی مربوط به موضوع تجاوز مواجه شد که انتقاد کارگردان را به همراه داشت. همچنین تلویزیون ترجیح داد با حذف نوبت تکرار شبانگاهی این سریال که حدود ساعت یک بامداد روی آنتن می‌رود، مجموعه قدیمی «متهم گریخت» را در این ساعت پخش کند. کارگردان فیلم در این‌باره گفت: حرکت مدیر پخش شبکه سه به نظرم بسیار غیرفرهنگی و غیرحرفه‌ای بود و او احتمالا طرف مقابلش را نمی‌شناسد که چنین کاری کرده است. جعفری دولت‌آبادی: اگرمسافروجود نداردنبایدبلیت فروخته شودوشرکت هواپیمایی نمی‌تواند بلیت بفروشد و سپس اعلام کند که تعداد مسافر کم است وپروازراباطل کند. دادستانی دراین بخش ورود جدی‌تر خواهد کرد و سازمان هواپیمایی کشورهم نظارت خودرابر شرکت‌هایی که خودرابامقررات تطبیق نمی‌هند افزایش دهد بعيدي نژاد در توئیتی خطاب به منتقدان برجام نوشت: ايران دربرجام اشتباه كرد.اروپا، كانادا، ژاپن، روسيه و چين بعنوان اعضاي پيمان آسيا-پاسيفيك،آب و هوايي پاريس يا نفتا كه ترامپ همه را رها كردچطور؟ رئیس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذائی گفت: امروز فروش اصلی اغذیه‌فروشان و ساندویچی‌ها، فلافل است زیرا قیمت آن ارزان است. امروز مردم به دنبال یک غذای شکم‌پرکن هستند نه غذای دارای پروتئین. ابوترابی‌فرد، امام جمعه تهران با بیان اینکه نباید در جامعه اسلامی فقیر وجود داشته باشد تصریح کرد: باید دست یکدیگر را بگیریم و به کمک نیازمندان بشتابیم. در جامعه اسلامی نباید مظلوم وجود داشته باشد و باید برای این کار، از تمام ظرفیت نظام استفاده کنیم. دستگاه قضایی کشور تمام هویتش به دفاع از مظلم است. مظلوم در کشور باید احساس امنیت کند و ظالم احساس ناامنی. 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکن نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.
مدیر برنامه های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900722

دیگر خبرها

  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک