Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: جشن روزه اولی‌ها نشان دهنده این است که دین نشاط اجتماعی را در چارچوب مقررات شرعی کاملاً مهم می‌داند و باید به آن بها بدهیم. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله علیرضا اعرافی در حاشیه مراسم جشن روزه اولی‌های رضوی در قم، با اشاره به لزوم برگزاری مراسم جشن برای نوجوانانی که به سن تکلیف رسیدند، اظهار داشت: دین مخالف نشاط اجتماعی برای نسل جوان نیست بلکه دارای نظریه نشاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دین اسلام برای نشاط نسل جوان برنامه ریزی دارد و باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بیان کرد: برگزاری جشن روزه اولی‌ها در قلب فرهنگی شهر که نماد نماز جمعه به عنوان عالی‌ترین نماد عبادت و بندگی خدا است اقدام بسیار شایسته‌ای است.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: جشن روزه اولی‌ها نشان دهنده این است که دین نشاط اجتماعی را در چارچوب مقررات شرعی کاملاً مهم می‌داند و باید به آن بها بدهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» در مراسم اکران این فیلم گفت: مستند «از اراک تا تل‌آویو» روایت اجتماعی از مردم اراک در شب عملیات جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود مقابل رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی است و فیلم تلاش می‌کند روایت مستند از تنوع اجتماعی مردم اراک و احساس شور، نشاط، غیرت و اقتدار را به نمایش بگذارد.
حاج محمدحسینی با بیان اینکه فیلم با روایتی هنری تلاش می‌کند این رشور و شعف را به زبان هنر نشان دهد، افزود: زمان مستند ۱۸ دقیقه است و از زمان حمله تا ساخت این مستند حدود هفت روز طول کشید و عوامل حوزه رسانه به صورت شبانه‌روز و جهادی کار کردند.
او گفت: فیلم تلاش کرده تا نگاه اجتماعی داشته باشد و با این نگاه این اتفاق تاریخی که برای اولین بار جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمله کرد را به نمایش بگذارد.

کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» این مستند را از این جهت حائز اهمیت دانست که نتانیاهو شهر اراک را تهدید کرده بود و این فیلم سعی کرده تا نگاه مردم اراک به این تهدید را نشان دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی