Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دروازه بان جديد تراکتور سازي گفت: امسال تراکتورسازي يک تيم فوق‌العاده حرفه‌اي مي‌بندد تا براي قهرماني آماده شويم.
به گزارش خبرگزاري فارس، محسن فروزان در گفت‌وگو با تراکتورکلاب، درباره پيوستن به تيم تراکتورسازي اظهار داشت: خيلي خوشحالم که دوباره به تيم بزرگ و پر هوادار تراکتورسازي برگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از سالي که از اين تيم جداشده بودم همواره نتايج تراکتورسازي را پيگير مي‌شدم و بازگشت دوباره به اين باشگاه باعث خوشحالي من است.
وي افزود: من خاطرات خيلي خوبي با اين تيم دارم. سالي که تراکتور براي اولين بار سهميه حضور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا را کسب کرد من دروازه‌بان اين تيم بودم و حالا با بازگشت دوباره به اين تيم،خاطرات شيرين برايم زنده مي‌شود.
دروازه‌بان جديد تيم تراکتورسازي خاطرنشان کرد: تراکتورسازي هواداران پرشوري دارد و اينکه دوباره به جمع مردم خون گرم تبريز پيوستم برايم مسرت‌بخش است.
فروزان با مثبت خواندن آينده تراکتورسازي تصريح کرد: با حضور آقاي زنوزي تراکتورسازي مي‌تواند روزهاي خوشي را داشته باشد. ايشان تيم بزرگ تراکتورسازي را خريدند تا به جايگاه واقعي خود برسانند و بايد از او تشکر کنيم که چنين کار بزرگي انجام دادند.
وي ادامه داد: مالکيت جديد باشگاه تراکتورسازي اهداف بزرگي دارند و بازيکنان و مربيان بزرگي براي اين تيم در نظر گرفتند تا تيم در فصل جديد در حد و اندازه‌هاي تراکتورسازي باشد.
سنگربان جديد سرخ پوشان گفت: امسال تراکتورسازي يک تيم فوق‌العاده حرفه‌اي مي‌بندد تا براي قهرماني آماده شويم. من هم تمرينات اختصاصي‌ام را شروع کردم تا در اوج آمادگي به تمرينات تيمي اضافه شوم.
فروزان با اشاره به انگيزه مضاعف خود اظهار داشت: براي بازگشت دوباره به تبريز انگيزه‌هاي زيادي دارم و دوست دارم خاطرات شيريني که داشتم را دوباره خلق کنيم. فصل گذشته سال خوبي براي من بود و تلاش مي‌کنم با تمرينات اختصاصي آمادگي‌ام را حفظ کنم تا بهترين عملکرد را داشته باشم.
وي در پايان با تمجيد از هواداران پرشور تراکتورسازي گفت: اميدوارم هواداران با آغوش باز من را پذيرا باشند. از مجموعه سپاه نيز تشکر مي‌کنم که اين باشگاه را به بخش خصوصي واگذار کردند و معتقدم بايد قدر آقاي زنوزي را بدانيم چون ايشان کار بزرگي براي شهر تبريز و آذربايجان انجام دادند.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلش بک: حمایت هواداران دورتموند از ادین ترزیچ پس از ناکامی در کسب مقام قهرمانی در هفته پایانی بوندس لیگا / فیلم

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند برگزار شد که در پایان دورتموندی ها نتیجه 1-0 دیدار رفت را تکرار کرده و به فینال لیگ قهرمانان این فصل راه یافتند. به همین مناسبت یادی می کنیم از حمایت هواداران دورتموند از ادین ترزیچ پس از ناکامی در کسب مقام قهرمانی در هفته پایانی بوندس لیگا.

دانلود (8.8MB)

دیگر خبرها

  • فلش بک: حمایت هواداران دورتموند از ادین ترزیچ پس از ناکامی در کسب مقام قهرمانی در هفته پایانی بوندس لیگا / فیلم
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!