Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@16:07:22 GMT

اصول فنی را در ساخت آزاد راه اردکان- مهریز رعایت کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۱۸۹۴

اصول فنی را در ساخت آزاد راه اردکان- مهریز رعایت کنیم

به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز جمعه در دیدار معاون عمرانی استاندار یزد ،همچنین سهولت دسترسی مردم شهرهای قرار گرفته در مسیر این طرح را مهم برشمرد و خواستار پیش بینی لازم برای ارتقای راه های موجود، منطبق بر اصول مهندسی شد.
با پیگیری نماینده مردم اردکان از طریق وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی به این موضوع، سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه ها در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به استان یزد سفر کرد و ضمن بازدید از راه های مواصلاتی استان ، درخصوص رفع تنگناهای موجود از جمله تبدیل کمربند حلقوی شرقی و غربی اردکان به آزادراه و بزرگراه و ایجاد دسترسی مناسب به آن، قول مساعد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساخت این آزادراه، اولین طرح آزادراه جنوب و شمال شرق کشور را رقم می‌زند و تحول بزرگی برای استان یزد به شمار می‌رود .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
استان یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2250 کیلومتر راه روستایی دارد که هزار و 267 کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی است.
یزد در بحث طول راه های شریانی رتبه 10 کشوری، بزرگراه هشتم، راه اصلی 14 ،‌ راه فرعی 15 و طول راه روستایی رتبه 22 کشوری را داراست.
روزانه حدود 300هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین از جاده های استان یزد تردد می کنند.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آزاد راه جاده های استان خودرو نماینده مردم وزیر راه و شهرسازی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰ کیلومتر از مسیر رامشیر به رامهرمز در حال چهارخطه شدن است که در صورت تزریق به موقع اعتبارات ۱۰ کیلومتر از مسیر تا پایان سال چهار خطه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محورهای مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری عملیات چهارخطه شدن آن در دست انجام است.

بهرامی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره برداری می رسد.

 وی با بیان این که چهارخطه کردن محور رامشیر ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: محور رامشیر رامهرمز با تلاش و پیگیری های انجام شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزرات راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید