Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای نخستین بار در جشن گلریزان، خیرین گچساران ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار است که در گچساران با مساعدت‌های بی‌دریغ از سوی خیرین و نیکوکاران، نماینده این شهرستان، حمایت مدیرعامل شرکت نفت و گاز و دیگر مسوولان و خیرین برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان این چنین جشن با عظمتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل جمیاری افزود: سازمان زندان‌ها در کنار نگهداری و مراقبت از زندانیان وظیفه حمایت از زندانی و خانواده‌اش را از طریق مرکز خدمات اجتماعی مراقبت بعد از خروج، ستاد دیه و انجمن حمایت بر عهده دارد.

تنها 10 درصد از خانواده‌های زندانیان تحت پوشش کمیته امداد هستند

جمیاری با اشاره به فقر ناشی از محرومیت استان بر زندانی و خانواده‌اش اظهارداشت: براساس آمار موجود متاسفانه تنها ۱۰ درصد از خانواده‌های زندانیان تحت پوشش نهاد کمیته امداد امام (ره) هستند و این می‌طلبد که برای حمایت از این خانواده‌ها و جلوگیری از ورود به چرخه جرم آنان را رها نکنیم.

مدیرکل زندان‌ها و نائب‌رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح زندان‌های استان تعداد ۵۷۵ زندانی جرائم غیرعمد وجود دارد، یادآورشد: از مجموع این تعداد ۵۵۷ نفر مرد و متاسفانه تعداد ۱۸ نفر از آنها بانوان هستند.

وی گفت: البته در زندان گچساران نیز ۷۲ نفر زندانی با بدهی 12 میلیارد تومانی چشم انتظار دست‌های سخاوتمندانه خیرین و نیکوکاران هستند.

مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در کل استان هم ادامه داد: برای آزادسازی این تعداد زندانی نیاز به ۵۰ میلیارد تومان است.

جمیاری افزود: سال گذشته تعداد ۲۱۴ زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت چهارمیلیارد تومان بوسیله کمک‌های خیرین و نیکوکاران، منابع ستاد دیه، تسهیلات بانکی و همچنین گذشت شاکی از زندان آزاد شده‌اند.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت و مجموعه زندان‌ها و همچنین حمایت خیرین و نیکوکاران گفت: روز احسان و نیکوکاری و دستگیری نیازمندان است، از این فرصت بهره ببریم و آنچه از دست‌مان بر می‌آید برای این قشر انجام دهیم.

امام جمعه، فرماندار، رئیس‌دادگستری، دادستان و نماینده خیرین و نیکوکاران نیز در این آئین بر لزوم انفاق، حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان تاکید و خواستار توجه بیشتر نهادهای حمایتی به این‌ خانواده‌ها شدند.

در پایان این همایش نیکوکاری، اسماعیل جمیاری از جمع‌آوری ۴۰۰ میلیون تومان نقد و ۱۰۰ میلیون نیز به صورت تعهدی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی و نیز جمع‌آوری بالغ بر ۹۳ میلیون تومان کمک به خانواده زندانیان گچسارانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس مبلغ 10 میلیون تومان، بانک سپه 200 میلیون تومان، بانک ملی مرکزی 50 میلیون تومان، پتروشیمی خازن کرمان 30 میلیون تومان،  شرکت پتروشیمی گچساران سه میلیون تومان، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران 86 میلیون تومان، دفتر امام جمعه گچساران 30 میلیون تومان، رئیس آموزش و پرورش گچساران یک‌میلیون تومان، امیرهوشنگ روئین 10 میلیون تومان، دادستان گچساران چهار میلیون تومان، دکتر باوی پنج میلیون تومان، نصرالله خادمی 10 میلیون تومان، هوشنگ نوشادی یک‌میلیون تومان، بخشدار گچساران 500 هزار تومان، خانم پریا رضایی 500 هزار تومان، کرم خلیلی 500 هزار تومان و محمدعلی کرمی 11 ساله که خود دارای بیماری پوستی بوده 200 هزارتومان از جمله خیرینی بودند که در جشن گلریزان گچساران مشارکت خیرانه داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پتروشیمی خانواده کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد نفت و گاز تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجوی یزدی که در یکی از ارگان‌های دولتی نیز مشغول به کار آموزی شده است اولین حقوق دریافتی خود را به آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   این دانشجو با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۵ میلیون تومان، اولین حقوق دریافتی خود را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   وی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: این مبلغ را جهت خشنودی خداوند و افزایش خیر و برکت در زندگی و کار خود اهدا کرده و امیدوارم هر ساله بتوانم مبالغ بیشتری را به این کار خیر اختصاص دهم.

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد