Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@15:05:44 GMT

عملیات احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۲۱۴۳

عملیات احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس آغاز شد

به گزارش ایرنا، اعتبار مورد نیاز برای ساخت فاز دوم تصفیه خانه پردیس 880 میلیارد ریال پیش بینی شده که نیمی از این تصفیه خانه تجیهزاتی و نیمی از آن ابنیه است.
این تصفیه خانه با ظرفیت 24 هزار متر مکعب در شبانه روز، فاضلاب 125 هزار نفر از جمعیت مردم منطقه را تحت پوشش قرار می دهد.
کیفیت پساب این تصفیه خانه مطابق ضوابط سازمان محیط زیست ایران و در 2 بخش مایع و لجن طراحی شده است همچنین این تصفیه خانه دارای سه قسمت مقدماتی شامل واحدهای آشغال گیری، دانه گیری و ته نشینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر نیرو امروز پنجشنبه در سفر به شهرستان های شرق استان تهران هفت طرح مهم آب و فاضلاب را با اعتبار 14 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رساند.
شهرستان پردیس با جمعیتی بالغ بر 73 هزار نفر در ۱۷ کیلومتری شمال‌ شرق تهران واقع شده است.
تهرام/9353/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آب و فاضلاب ایران شرق استان تهران محیط زیست تصفیه تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد

سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت _ در قالب سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان در کارخانه کود آلی واقع در خیابان مشتاق سوم، بلوار رضوان آغاز شد.

پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان شامل آغاز احداث مرکز جامع جمع‌آوری پسماند خشک و آغاز احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی و بهره‌برداری از واحد تصفیه شیرابه پسماند شهری اصفهان است.

کد خبر 751638

دیگر خبرها

  • آشنایی با انواع لوله کشی آب و فاضلاب در خانه
  • مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز برای ۲۵ سال آینده کفایت می‌کند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی ازمدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز
  • احداث ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان آغاز شده است
  • اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان
  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • فاضلاب شهر بندر عباس سر و سامان می گیرد
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند