Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:02:26 GMT

موسسه خیریه به 75 خانواده گناوه ای افطاری داد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۲۳۰۰

موسسه خیریه به 75 خانواده گناوه ای افطاری داد

مدیرعامل این موسسه روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا گفت: این موسسه از زمان تاسیس با کمک و یاری خیرین فعالیت های مستمری در مسیر نوع دوستی و رفع نیاز افراد بی بضاعت انجام داده است.
حسین حسینی افزود: طرح توزیع لوازم تحصیلی و پوشاک موردنیاز 700 دانش آموز بی بضاعت در 4 مرحله، تهیه سبد موادغذایی و افطاری و نذورات مردمی در 8 مرحله، تهیه و اهدای 5 دست جهیزیه عروس شامل گاز، فرش، تلویزیون، پتو و ظروف، ساخت مسکن و تعمیرات منازل ، کمک هزینه درمان و اهدای وسایل گرمایشی و سرمایشی از عمده خدمات دهی این موسسه در سال 96 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: برپایی غرفه های خرید نوروزی در حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، نمایشگاه مهر و مربانی، برپایی ضیافت مهربانی باحضور بانوان سرای مهر، جشن عیدانه ویژه نوروز 97 باحضور کودکان و خانواده های تحت حمایت ،اجرای برنامه های شاد ومتنوع و اهدای 131 کارت هدیه به کودکان بخش دیگری از خدمات دهی این موسسه به نیازمندان در سال گذشته است.
مدیرعامل موسسه خیریه حضرت بقیه الله (عج) گناوه گفت: امیدواریم این موسسه مردمی با جذب خیرین بیشتر خدمات بهتری برای مستنمندان و نیازمندان این شهرستان ارایه دهد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان بوشهر خانواده دانش آموز کودکان مسکن تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی