Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@13:59:15 GMT

حمله داعش به مواضع طالبان در ولایت کنر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۲۶۷۷

حمله داعش به مواضع طالبان در ولایت کنر

به گزارش "تنا"، رسانه رسمی گروه تروریستی داعش موسوم به "اعماق" با انتشار اطلاعیه‌ای از حمله عناصر گروه تروریستی داعش به مواضع شبه نظامیان گروه طالبان در ولایت "کنر" واقع در شرق افغانستان خبر داد.
اعماق مدعی شد: عناصر تروریست گروه داعش در شرق افغانستان با حمله به مواضع گروه طالبان در منطقه "شولت" واقع در ولایت "کنر" علاوه بر عقب راندن شبه نظامیان طالبان موفق به اشغال این مواضع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به ادعای اعماق در این درگیری‌ها چند شبه نظامی وابسته به طالبان جان خود را از دست داده یا به شدت زخمی شدند.
رسانه رسمی گروه تروریستی داعش همچنین از به سرقت رفتن مقادیری از تسلیحات و تجهیزات شبه نظامیان طالبان توسط عناصر تروریست داعش خبر داد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است

حسن کاظمی قمی سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان