Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@08:32:14 GMT

جدیدترین اسپرت هیوندای را بشناسید +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۴۸۵۷

 اولین تصویر رندر شده از هیوندای سری N به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد یک اسپرت جدید و زیبا در راه بازار است. اولین خودروهای این شرکت که چهره ای اسپرت داشتند ولوستر و i30 بودند و حالا سری N نیز به آن ها اضافه خواهد شد. همچنین به احتمال فراوان این خودرو اولین محصول موتور میانی شرکت هیوندای نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  آلبرت بیرمن، مدیرعامل سابق بخش M ب ام و این روزها سرپرست بخش هیوندای N شده است و در یک مصاحبه خبری اعلام کرده در این شرکت کره ای آزادی عمل بیشتری برای تغییر دادن محصولات دارد. این جمله بدین معناست که وی اکنون بر روی کانسپت خودروی موتور میانی مسابقه ای کار می کند که اولین بار در سال 2014 تصاویری از آن منتشر شده بود.   وی تاکید کرده است که در حال کار بر روی این پروژه است و احتمال اینکه به زودی شاهد یک خودروی جدید موتور میانی از هیوندای باشیم بعید نیست. هیوندای پیش از این سه مدل خودروی موتور میانی را تنها به صورت کانسپت ایجاد کرده است که هر کدام از آن در سال های 2014 تا 2016 به نمایش در آمدند.   تصاویر مخفیانه لو رفته از هیوندای نشان می دهد که احتمال تولید مدل 2016 یعنی RM16 N دور از ذهن نیست و حرکت های برای به تولید رساندن این خودرو انجام شده است همچنین بیرمن نیز قول داده تا دو مدل N جدید وارد بازار شود. به هر حال همچنان باید منتظر بمانیم تا با جدیدترین محصول احتمالی از هیوندای آشنا شویم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند