Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@17:34:25 GMT

رييس جديد مرکز ملی فرش ایران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۵۳۶۲

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، محمد شریعتمداری با پذيرش استعفاى حميد كارگر، در حکمی «فرشته دستپاک» را که پیش از این مدتی در سمت معاونت تولید مرکز ملی فرش ایران ایفای نقش داشت جایگزین «حمید کارگر» کرد.

در آيين توديع و معارفه روساى پيشين و جديد مركز ملى فرش ايران كه با حضور يونس الستى، معاون توسعه مديريت، منابع و امور استانهاى وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، كارگر در سخنانى كوتاه گزارشى اجمالى از عملكرد مركز ملى فرش ايران ارايه كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است حمید کارگر که از اردیبهشت ماه 93 ریاست مرکز ملی فرش ایران را برعهده گرفته بود، اواخر سال گذشته، استعفای خود را تقدیم محمد شریعتمداری کرده بود.

گفتنی است مرکز ملی فرش ایران در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، متولی سیاستگذاری، برنامه ریزی، نظارت، هدایت و حمایت هنر- صنعت فرش دستباف ایران است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرش صنعت مرکز ملی فرش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد

پس از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

به گزارش تسنیم، ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید درخصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به‌نظر می‌رسد در روز‌های آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

دیگر خبرها

  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل