Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد، ایران نوشت: چندی قبل شکایت‌های مشابهی در شهرستان فریدونکنار به پلیس رسید مبنی بر اینکه چند زن با وعده ازدواج با مردان کهنسال از آنان کلاهبرداری می‌کنند.
«سرهنگ ذبیح‌الله پهلوانی» - رئیس پلیس آگاهی استان مازندران- در تشریح این خبر، گفت: ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، مأموران موفق شدند، فردی که واسطه معرفی این دختران به پیرمردان پولدار بود را شناسایی و دستگیر کنند.مأموران پس از هماهنگی قضایی و در ادامه تحقیقات دو متهم دیگر این پرونده را که اهل و ساکن یکی از استان‌های شمال شرق کشور بودند دستگیر کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد این زنان پس از ازدواج با پیرمردان پولدار پس از دریافت طلا و جواهرات یا مبالغی بین 30 تا 40 میلیون تومان به‌عنوان مهریه پس از چند روز ناگهان ناپدید می‌شدند.
پلیس با توجه به اطلاعاتی که درباره مشخصات ظاهری عروس‌های فراری به‌دست آورده بود پی برد که در همه موارد متهمان افراد مشخصی هستند.
تحقیقات قضایی و پلیسی از این متهمان در حالی ادامه دارد که احتمال داده می‌شود تعداد افرادی که توسط این گروه سرکیسه شده‌اند افزایش یابد.سرهنگ پهلوان رئیس آگاهی استان مازندران از کسانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند خواست تا برای شناسایی متهمان و ارائه شکایت خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند. برچسب ها: عروس ، اخاذی ، پول

منبع: خرداد

کلیدواژه: عروس اخاذی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ

پسر جوانی که در اقدامی هولناک دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل 30 ساله خواهرزاده این 2 مقتول  است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

 با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت