Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:25:28 GMT

درهای جهنم به روی متجاوزان ائتلاف سعودی باز خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۵۸۸۰

درهای جهنم به روی متجاوزان ائتلاف سعودی باز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به انصار الله عناصر متجاوز را به ضربات کوبنده و نابودگر در ساحل غربی و تمام مناطقی که آنها حضور دارند تهدید کرده و عنوان داشت: درهای جهنم به روی طغیانگران متجاوز بازخواهد شد.

العاطفی همچنین تاکید کرد: قهرمانان نیروهای مسلح و کمیته های مردمی در کمین عناصر متجاوز برای دفاع از استان الحدیده و ساحل التهامی و بندر حیاتی آن که شریان زندگی مردم یمن محسوب می شود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این یک گزینه استراتژیک است و نمی توان آن را نادیده گرفت و ما آبهای دریای سرخ را به گورستان اشغالگران و متجاوزان و آرزوهای استعمارگرایانه آنها در ساحل غربی تبدیل می کنیم.

کد خبر 4311709

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ 2015 یمن عربستان سعودی یمن ایالات متحده آمریکا فلسطین رژیم صهیونیستی ایران عراق سوریه روسیه برجام عربستان سعودی دونالد ترامپ کره شمالی اتحادیه اروپا جنگ 2015 یمن افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز

به گزارش "ورزش سه"، این دوئل بزرگ فوتبال اروپاست، مسابقه‌ای که بیشتر از هر مسابقه ای در تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان تکرار شده است: امشب بایرن و رئال مادرید برای بیست و هفتمین بار به مصاف هم می روند و این بازی رفت در آلیانز است.

کارلو آنچلوتی در جست‌وجوی فینالی که ششمین در یازده سال گذشته و هجدهمین در تاریخ رئال خواهد بود (14 برد و سه باخت تاکنون)، او تقریبا تمام تیم خود را در مونیخ در اختیار دارد. در این میان تیبو کورتوا و داوید آلابا مصدوم هستند و دنی کارواخال نیز محروم ولی همه راهی مونیخ شده اند.

رئال که قهرمانی لالیگا را در مشتش دارد و قبلا سوپرجام را نیز برده، حالا به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود فکر می کند و کارلتو با تیم کاملی که دارد، تقریبا ترکیب اصلی خود را نیز انتخاب کرده و بعید است در هیچ پستی تردید داشته باشد. 

در غیاب کارواخال این لوکاس واسکز است که دفاع راست خواهد بود و ده بازیکن دیگر نیز تقریبا همان بازیکنانی هستند که در بازی برگشت برابر سیتی حاضر بودند (شوامنی در منچستر محروم بود و امشب بر می گردد):

ترکیب احتمالی رئال مادرید: لونین، لوکاس واسکز، ناچو، رودیگر، مندی، کروس، شوامنی، والورده، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

دیگر خبرها

  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه