Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:48:36 GMT

تعطیلی 2 کارخانه صنعت فولاد در استان قزوین تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۵۸۹۰

تعطیلی 2 کارخانه صنعت فولاد در استان قزوین تکذیب شد

قزوین-ایرنا- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکستان خبر تعطیلی و توقف فعالیت 2 کارخانه فولاد قزوین و آرمان شفق در این شهرستان را تکذیب کرد.

سید مجید موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از رسانه ها آخر هفته گذشته خبری در خصوص تعطیلی موقت کارخانه های فوق و بلاتکلیفی دست‌کم 300 کارگر منتشر کرد که این موضوع صحت نداشته و بی پایه و اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این 2 کارخانه از سال های گذشته ورشکسته شده بودند اما زیر نظر اداره تصفیه و امور ورشکستگی مشغول فعالیت هستند.
این مسئول گفت: اداره تصفیه و امور ورشکستگی این 2 کارخانه را به یک سرمایه گذار اجاره داده است که اکنون به مساله کوچکی با اجاره کننده برخورد کرده و این به معنی تعطیلی و عدم فعالیت نیست.
وی افزود: بزرگ کردن مشکلات، سیاه نمایی و ناامید کردن کارگران در این شرایط به هیچ وجه از یک رسانه داخلی انتظار نمی رود و امیدواریم اصحاب رسانه به رعایت موازین اخلاقی و رسانه ای پایبند باشند.
موسوی اضافه کرد: کارگران این 2 واحد صنعتی به هیچ وجه بلاتکلیف نیستند و اداره تصفیه و امور ورشکستگی در هر شرایطی حقوق آنها را پرداخت خواهد کرد.
شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد که بخش کوچکی از آنها به دلیلی مدیریت ناصحیح،کمبود نقدینگی، فرسودگی ماشین آلات و فناوری و کمبود بازار فروش با مشکل مواجه هستند.
6101*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعطیلی کارخانه ها تکذیب استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی