Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@14:11:40 GMT

دام عروس های قلابی سر راه پیرمردان پولدار

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۷۲۴۲

دام عروس های قلابی سر راه پیرمردان پولدار

به گزارش امتداد، «سرهنگ ذبیح‌الله پهلوانی» – رئیس پلیس آگاهی استان مازندران- در تشریح این خبر، گفت: چندی قبل شکایت‌های مشابهی در شهرستان فریدونکنار به پلیس رسید مبنی بر اینکه چند زن با وعده ازدواج با مردان کهنسال از آنان کلاهبرداری می‌کنند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، مأموران موفق شدند، فردی که واسطه معرفی این دختران به پیرمردان پولدار بود را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

دام زن شیطان‌ صفت برای دختران با تاسیس کلاس‌های عرفانی

مأموران پس از هماهنگی قضایی و در ادامه تحقیقات دو متهم دیگر این پرونده را که اهل و ساکن یکی از استان‌های شمال شرق کشور بودند دستگیر کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد این زنان پس از ازدواج با پیرمردان پولدار پس از دریافت طلا و جواهرات یا مبالغی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان به‌عنوان مهریه پس از چند روز ناگهان ناپدید می‌شدند.

پلیس با توجه به اطلاعاتی که درباره مشخصات ظاهری عروس‌های فراری به‌دست آورده بود پی برد که در همه موارد متهمان افراد مشخصی هستند.تحقیقات قضایی و پلیسی از این متهمان در حالی ادامه دارد که احتمال داده می‌شود تعداد افرادی که توسط این گروه سرکیسه شده‌اند افزایش یابد.

سرهنگ پهلوان رئیس آگاهی استان مازندران از کسانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند خواست تا برای شناسایی متهمان و ارائه شکایت خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو