Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: چهارمین جلسه ستاد اوقات فراغت «آسمانی ها» با حضور مسئولین دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اعضای پایگاه های اوقات فراغت در شهرستان سامان به منظور هماهمگی طرح «اسمانی ها» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (۱۲ خرداد) در چهارمین جلسه ستاد اوقات فراغت «آسمانی ها» که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان برگزار شد، بابیان اینکه اوقات فراغت یکی از نیاز های اساسی جوانان و نوجوانان است گفت: کانون های فرهنگی هنری با تشکیل پایگاه های اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» در مساجد بخش عظیمی از نیازهای جوانان و نوجوانان در بحث اوقات فراغت را تامین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشف استعدادها، خلاقیت ها و جذب جوانان به مساجد از جمله اهداف برپایی پایگاه های اوقات فراغت است گفت: خوشبختانه هرسال با پایگاه های اوقات فراغت جوانان زیادی جذب مساجد می شوند و از کلاس های مختلف استفاده می کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تعداد کانون های فرهنگی هنری شهرستان سامان را 30 باب عنوان کرد و گفت: در همه مساجد شهرستان سامان پایگاه های اوقات فراغت برای رفاه حال جوانان و نوجوانان پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام یوسفی ابراز کرد: جوانان و نوجوانان می توانند به صورت رایگان در کلاس های مختلف پایگاه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شرکت کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری، دبیر ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری به تشریح موارد توجیهی اوقات فراغت طرح «آسمانی ها» پرداخت و گفت: پایگاه های اوقات فراغت باید ستاد اوقات فراغت کانون را متشکل از مدیر، رابط، مسئول فرهنگی هنری و مسئول آموزش با حضور امام جماعت مسجد، هیئت امنا و فرمانده پایگاه بسیج مسجد در راستای هماهنگی و انسجام و پرهیز از موازی کاری تشکیل دهند.

 

وی افزود: کانون های متقاضی مبلغین طرح هجرت تابستانی در صورت موافقت از سوی دفتر تبلیغ حوزه علمیه قم، هماهنگی های لازم شامل اسکان، امکانات آموزشی و فضای کلاسی را فراهم نمایند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن مجلس نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دولت اردبیل شهرستان سامان ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن عربی گفت: باهدف رشد، توسعه و برند سازی گردشگری روستای هدف گردشگری بیابانک، احیاء و حفظ آئین و سنن قدیمی روستاها، حفظ و معرفی شیرینی سنتی گولاچ این منطقه، معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی و افزایش شورونشاط اجتماعی در میان مردم، چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ بیابانک در روستای هدف گردشگری بیابانک برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ازجمله برنامه‌هایی بود که برای رونق اقتصاد محلی و معرفی توانمندی‌های روستایی در این جشنواره انجام شد.

حسن عربی گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، پخت گولاچ و رونمایی از لوح ثبت ملی روستا ازجمله برنامه‌های این جشنواره بود.

او بابیان اینکه برای پخت گولاچ، از زردچوبه، آرد، آب، شکر، گلاب، تخم‌مرغ، زعفران، روغن کنجد و خمیرترش استفاده می‌شود، افزود: گولاچ برند مواریث معنوی روستای بیابانک به شمار می‌رود و برگزاری چندساله جشنواره گولاچ در این روستا نشان از اهمیت این نان در بین مردم این روستا دارد.

روستای بیابانک در فاصله ۷ کیلومتری جنوب شهر سرخه قرارگرفته است و این روستا در مقایسه با بسیاری از روستاهای کشور مساحت کوچکی را شامل می‌شود اما ازنظر جایگاه کیفی در سنت کهن دارای مقامی برجسته در ابداعات معماری و فرهنگی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902642

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد