Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرنگار بسیج از میناب، رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان میناب گفت: امروزه دشمن از طریق وارد کردن مواد مخدر برای سست نمودن بنیان خانواده ها اقدام  کرده است.

سردار ترابی با بیان اهمیت این موضوع برای خانواده ها افزود: هر پایگاه برای خود باید یک گشت شبانه  برای کنترل آسیب هایی که ممکن است به پیکره خانواده و اجتماع وارد شود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: دشمن تنها از طریق عملیات انتحاری و کشتار مردم بیگناه وارد عمل نشده بلکه با وارد کردن مواد مخدر افیونی می خواهد ریشه خانواده ها را بزند.

سردار ترابی تاکید کرد: خسارات و آسيب‌هايي كه از حوزه مواد مخدر در دو بخش قاچاق و اعتياد بر ابعاد اقتصادي، اجتماعي، امنيتي و ‏سلامت جامعه مي‌گذارد بسيار بالاست، بنابراين اين موضوع مي‌بايست در طرح اعتلای بسیج سرلوحه همه آسيب‌هاي ‏اجتماعي و در اولويت قرار گيرد.‏

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: در ابعاد مختلف در کلیه پایگاه های مقاومت بسیج تلاش كنيم كه ميزان شيوع اعتياد در جامعه كاهش يابد، طبعا بايد با هر چيزي كه باعث به خطر افتادن امنيت ‏داخلي و ملي مي‌شود، مقابله كرد. این مهم میسر نمی شود مگر با برنامه ریزی و گنجانده شدن و اجرایی کردن طرح اعتلای بسیج در کلیه پایگاه های مقاومت.

ترابی اذعان داشت: مواد مخدر يكي از آن موضوعاتي است كه امنيت كشور را به خطر مي‌اندازد لذا با اين ‏موضوع به صورت سازمان‌يافته‌تر و هدفمندتر عمل كنيم تا مبارزه با آسیب ها موثرتر باشد.‏

انتهای پیام/ز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان