Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@08:50:45 GMT

توزیع محصولات فرهنگی ویژه زائران حج ۹۷ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۷۴۶۵

توزیع محصولات فرهنگی ویژه زائران حج ۹۷ آغاز شد

به گزارش جهان نيوز، حجت‌لاسلام مسعود حاجی ابراهیمی مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران از آغاز توزیع بروشورهای بسته‎های معرفت ویژه زائران حج تمتع از امروز خبر داد و اظهار داشت: بسته‎های فرهنگی ویژه زائران حج تمتع در 12 بسته متنوع ارائه می‎شود.

وی افزود: مدیران کاروان‌‎های حج استان‌های تهران، زنجان، سمنان، قزوین و البرز می‎توانند بعد از مراجعه به دفاتر استانی بن‎های خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران با اشاره به سطح بندی محصولات فرهنگی زائران حج تمتع خاطر نشان کرد: این محصولات در چهار گروه تحصیلی ابتدایی، دیپلم، لیسانس و تحصیلات عالی و به تناسب جنسیت زائران (زن یا مرد) و انفرادی و زوج تقسیم بندی شده است. برای تمامی زائران زن یا مرد که به صورت انفرادی و یا زوج در این سفر معنوی حضور خواهند داشت پیش‎بینی محصولات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه این محصولات با تخفیف 20 درصدی در اختیار زائران قرار می‌گیرد، افزود: هر زائر 15 هزار تومان بن خرید کتاب دارد که با این تخفیف می‌تواند محصولات فرهنگی مورد علاقه خود را تا 18 هزار تومان خریداری کنند.

حجت‌الاسلام حاجی ابراهیمی اضافه کرد: البته اگر زائران کاروان یکی از بسته‎های دوازده‌گانه را انتخاب کنند مبلغ فوق تا 27 هزارتومان افزایش پیدا خواهد کرد. بسته‎های پیشنهادی با توجه به نیاز زائران در این سفر آماده شده است که پس از انتخاب زائر توسط مدیر به آنها تحویل داده خواهد شد و مدیران محترم کاروان پس از ثبت درخواست زائران در سامانه محصولات فرهنگی کتابهای زائران را تحویل خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: محصولات فرهنگی ارسالی توسط مدیران در اولین جلسه آموزشی به زائران تحویل داده می‎شود.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، گروهی از مدیران رادیو صدا و سیمای کشورمان در مشهد مقدس با هدف آشنایی با فعالیت‌های عمرانی آستان قدس رضوی و فرآیند بسته‌بندی گل‌های فوق ضریح حرم مطهر رضوی از رواق زیر سطحی بست شیخ بهایی و بخش شمیم رضوان بازدید کردند.

در این بازدید،  محرابیان به‌عنوان کارشناس شرح طرح، درصد پیشرفت، مساحت، زمان شروع و مدت انجام طرح را توضیح داد

مدیران رادیو از بخش شمیم رضوان بازدید نیز کردند و محمد حسین برگی به عنوان سرکشیک روز، توضیحاتی در خصوص چگونگی آغاز و انجام فرآیند آماده سازی گل‌های متبرک فوق ضریح مطهر را که روزانه تعویض و به این مکان منتقل می‌شود، بیان کرد

فعالیت‌های این مجموعه شامل استریل، خشک کردن، بسته‌بندی و توزیع گل‌های متبرک است.

بازدید از کارگاه روشنایی حرم مطهر رضوی
حضور در کارگاه روشنایی و بازدید از مراحل طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری، تمیز کردن و تعویض لامپ‌های معیوب لوستر‌های حرم مطهر، وضع روشنایی لوسترها، روشنایی و نورپردازی حرم مطهر بخش پایانی این بازدید بود

دیگر خبرها

  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج