Web Analytics Made Easy - Statcounter

"القاعده در شبه جزیره عرب" در بیانیه‌ای به ولیعهد عربستان درخصوص "پروژه‌های گناه آلود و شرم آورش" هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه نیشن، شاهزاده بن سلمان، ولیعهد عربستان یکسری تغییرات سیاسی را در این کشور به شدت محافظه‌کار اجرا کرده که شامل از سرگیری فعالیت سینماها و اجازه رانندگی به زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه شبه‌نظامی "القاعده در شبه جزیره عرب" مستقر در یمن در بولتن خبری خود تحت عنوان "المدد" گفت: در عصر جدید بن سلمان سینماها جایگزین مساجد شدند.

این گروه افزود: شاهزاده بن سلمان کتاب‌هایی را که متعلق به امامان بود با مزخرفات کافران و دنیاپرستان شرقی و غربی جایگزین کرده و در را برای فساد و انحطاط اخلاقی به طور کامل گشوده است.

گروه شبه‌نظامی "القاعده در شبه جزیره عرب" در بحبوحه جنگی پیچیده در یمن که در آن عربستان سعودی رهبری یک ائتلاف نظامی علیه حوثی‌ها را برعهده دارد، به وجود آمد.

این گروه شبه‌نظامی در بیانیه خود مسابقات کشتی کج "رویال رامبل دبلیو دبلیو ای" را که در ماه آوریل در شهر جده در نزدیکی مکان‌های مقدس مسلمانان در مکه برگزار شد، محکوم کرد و گفت: ورزشکاران کافر خارجی در مقابل گردهمایی مختلط زنان و مردان مسلمان نقاط خصوصی بدنشان را به نمایش گذاشته و اکثر آنها نشانه صلیب را بر روی بدنشان خالکوبی کرده بودند.

در ادامه این بیانیه آمده است: فاسدان هرگز متوقف نمی‌شوند و هر شب کنسرت برگزار می‌کنند و فیلم و سیرک نمایش می‌دهند.

گروه شبه‌نظامی القاعده در شبه جزیره عرب هدف کمپین پهپادی دیرینه آمریکا قرار دارد که آن را به عنوان خطرناک‌ترین شاخه القاعده می‌داند.

در جریان جنگ یمن که از سال 2015 میلادی آغاز شده نزدیک به 10 هزار تن کشته، ده‌ها هزار تن دیگر زخمی و میلیون‌ها تن در آستانه قحطی قرار گرفته‌اند.

سازمان ملل نیز بحران یمن را بدترین بحران بشری جهان توصیف کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری زبان امروز-چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وبگاه العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعه»، «متات»، «الکوش» و «حرفیش» در غرب الجلیل به صدا درآمد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند خبرداد که توسط مبارزانش هدف قرار گرفتند. از جمله این اهداف حملات مستقیم به مقر «رادار» نظامی ارتش اسرائیل بود.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - شامگاه سه‌شنبه صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان اسرائیلی در شهرک متولا مستقر بودند، منتشر کرد و در بیانیه‌ای جداگانه تخریب آن‌ها را تایید کرد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان