Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان زرند در بیانه ای نوشت:  آقای امیری به یاد آورید لحظه شهادت نوجوان بصیر این مرز و بوم علی عرب را که در آن ظلمات شب ساعت‌ها سوخت و صدایی از او که منجر به شکست شود بلند نشد.  به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان طی نامه‌ای سرگشاده به نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی نوشت: جناب آقای دکتر امیری به یاد آورید لحظه شهادت نوجوان بصیر این مرز و بوم علی عرب را که در آن ظلمات شب ساعت‌ها سوخت و صدایی از او که منجر به شکست شود بلند نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  "بسمه تعالی"   نماینده مردم شریف شهرستان زرند و کوهبنان، جناب آقای دکتر امیری   سلام علیکم   در این روز‌های پر التهاب کشور بر خود لازم دانسیتم نکاتی چند پیرامون رسالت حضرتعالی در مجلس شورای اسلامی بیان کنیم تا انشاالله خداوند همه ما را مشمول رحمت خود قرار دهد.   جناب آقای دکتر امیری شما بسیار خوب میدانید که منتخب مردمی، راسخ و استوار در عهد خود به این انقلاب هستید، مردمانی که جگر گوشه‌های خود را در پاسخ به امر، ولی امر زمان خویش فدای این انقلاب و مملکت کرده اند.   جناب آقای دکتر امیری به یاد آورید لحظه شهادت نوجوان بصیر این مرز و بوم علی عرب را که در آن ظلمات شب ساعت‌ها سوخت و صدایی از او که منجر به شکست شود بلند نشد.   بدانید همه ما در محضر خداوند هستیم و شما با رای مردمی راسخ در عهد و پیمان خود به انقلاب، باید حافظ خون شهدای این مرز و بوم باشید و با علم بر ایستادگی این مردم عزیز و پشتیبان انقلاب، به فکر عزت جمهوری اسلامی ایران بوده و هرگز منافع حزبی و گروهی را با خون شهدا و عزت این مملکت معاوضه ننمایید.

والسلام علکیم   شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان زرند، راور و کوهبنان  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرمان نماینده مجلس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اوسیمن در ترکیب ناپولی در چند فصل اخیر و نقش مهمی که این بازیکن در قهرمانی تیمش در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایفا کرد باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند.

این بازیکن نیجریه‌ای پیش از این به مدیران ناپولی اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل این باشگاه را ترک کند و برای این موضوع با آنها به توافق رسیده بود و به همین منظور بند فسخی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو در قرارداد او گنجانده شده است.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که پاری سن ژرمن مشتری اصلی این ستاره ناپولی است و قصد دارد او را جانشین کیلیان امباپه کند اما حالا جانلوکا دی مارتزیو از خریدار جدید او پرده برداشته است که می‌تواند معادلات را تغییر دهد.

این خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که مدیران چلسی آماده هستند تا پیشنهادی جذاب را به ناپولی ارائه کنند که شامل لوکاکو و 90 میلیون یورو یا یک بازیکن جوان برای جذب اوسیمن است و شاید این پیشنهاد مورد قبول مدیران ناپولی قرار بگیرد.

لوکاکو در حال حاضر به‌صورت قرضی در رم توپ می‌زند اما قراردادش در پایان فصل به انتها می‌رسد و مدیران این باشگاه شرایط مالی لازم برای دائمی کردن قرارداد او را ندارند.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری