Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ جلسه شورای مدیران فدراسیون وزنه برداری متشکل از روسای کمیته های مختلف، با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون برگزار شد.

در این نشست که تمامی مدیران کمیته ها و واحدهای فدراسیون شرکت داشتند، ابتدا گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سال 96 اعلام شد که به تفکیک، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگر این جلسه، برنامه های سال جاری هر یک از بخش ها و روند کاری در 3 ماهه ابتدایی سال ارزیابی شد.

 

در جریان برگزاری این جلسه، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری با اعلام تسویه کامل بدهی های گذشته این مجموعه، اظهار داشت: ملی پوشان کشورمان با انگیزه بالا خود را برای مسابقات پیش رو آماده می کنند و امسال سعی داریم در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی دست به کار بزرگی بزنیم. تیم جوانان و بزرگسالان نیز با آمادگی بالا در رقابتهای جهانی شرکت خواهند تا مجدداً قهرمانی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: این خبر خوب را نیز می دهم که سال جدید را بدون بدهکاری به ارگان یا نهادی شروع کردیم و تمام دیون را پرداخته ایم. این اتفاق نیز در سایه همکاری بخش های مختلف فدراسیون و همدلی تمامی اعضا به وجود آمده که با وجود مشکلات موجود در کشور، به این نقطه قابل قبول مالی رسیده ایم که بی تردید، در آینده نه چندان دور با تحولات مثبت تری نیز مواجه خواهیم شد.

علی مرادی در این راستا، از زحمات مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز تقدیر کرد که همواره حامی این ورزش قهرمانی و المپیکی بوده اند.

انتهای پیام/س

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم