Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع یمن به ائتلاف متجاوز به کشورش هشدار داد که درهای جهنم  در جبهه ساحل غربی به روی آنها گشوده خواهد شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرلشکر ستاد "محمد ناصر العاطفی" وزیر دفاع یمن وعده داد که به نیروهای متجاوز و مزدوران آنها ضربات سنگین و ویرانگری نه فقط در ساحل غربی یمن بلکه در هر مکانی که حضور داشته باشند، وارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نبرد ساحل غربی یمن، نبرد همه ملت یمن و پیشاپیش آنها دلاوران ارتش و کمیته های مردمی و اعضای قبایل شرافتمند است که امروز صخره ای بلند و استوار و دژی مستحکم را علیه نیروهای متجاوز و اشغالگران و مزدوران آنها تشکیل می دهند.

وزیر دفاع یمن گفت: دلاوران نیروهای مسلح و کمیته های مردمی و نیروهای مردمی حامی آنها امروز در برابر نیروهای شرور و متجاوز برای دفاع از استان الحدیده و ساحل و بندر حیاتی آن ایستاده اند که شریان حیاتی ملت یمن به شمار می رود.

سرلشکر العاطفی از صحنه های دلاوری نیروهای مسلح و کمیته های مردمی در جبهه الحدیده ستایش کرد که درس های سنگینی در طول روزهای گذشته به نیروهای متجاوز دادند و خسارت های سنگینی مالی و نظامی به دشمن وارد کردند.

وی همچنین از آمادگی و روحیه بالای نیروهای مسلح زمینی ، دریایی و هوایی، نیروهای ویژه و کمیته های مردمی در جبهه الحدیده که بیانگر اراده ملت یمن در آزادی و اراده شکست ناپذیر هستند، ستایش کرد.

وزیر دفاع یمن گفت: ادعاهای  متجاوزان از طریق رسانههای گمراه کننده و بوقهای تبلیغاتی مزدور خود درخصوص کسب پیروزی و دستاورد چیزی جز توهم و شایعه و دروغ پردازی نیست که ماشین تبلیغاتی نیروهای شرور و قلدر از آغاز تجاوز نظامی خود به یمن در ماه مارس سال 2015 میلادی تا امروز به آن عادت کردهاند.

سرلشکر العاطفی تاکید کرد: دلاوران ارتش و کمیتههای مردمی یمن تاکتیکهای رزمی منحصر به فردی را در نبرد جبهه ساحل غربی دنبال می کند که باعث رعب و وحشت نیروهای متجاوز و مزدوران آنها شده است و آنچه در آینده علیه آنها صورت خواهد گرفت، بزرگتر است و در آینده نزدیک آن را مشاهده خواهید کرد.

* ابوظبی تهدید ما را جدی بگیرید

از سوی دیگر ، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن نیز به امارات توصیه کرد که تهدیدهای ارتش و کمیته های مردمی یمن را جدی بگیرد.

وی گفت: ابوظبی از امروز به بعد در امنیت به سرنخواهد برد و در تیررس موشک ها یمن قرار دارد.

سرتیپ ستاد شرف غالب لقمان از سرمایه گذاران در دوبی و ابوظبی خواست تا این تهدیدها را جدی بگیرند.

وی تاکید کرد: تشدید اقدامات نظامی امارات در ساحل غربی یمن با تشدید اقدامات نظامی و غیرمنتظره ارتش و کمیته های مردمی یمن روبرو خواهد شد.

سرتیپ لقمان درباره نبرد جبهه ساحل غربی یمن گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند بخش اعظم مواضعی را که بدست متجاوزان افتاده بود؛ بازپس بگیرند.

وی ادعای رسانه‌های ائتلاف متجاوز به یمن درخصوص کسب پیروزیهای آنها را تکذیب کرد و گفت: همه مطالب این رسانهها چیزی جز پیروزی‌های توهم آمیز نیست.

سرتیپ لقمان تاکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی همه مواضع را بازپس گرفتند و اکنون در حال آزادسازی مناطق حیس و الخوخه هستند. مناطق و جزایری که متجاوزان در آن مستقر هستند، امن نخواهد بود و گورستان آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

R36442/P36442/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.

سردار طلایی نیک در این جلسه با گرامی‎داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: «احیای اسلام ناب»، «مردمی بودن انقلاب اسلامی» و «رهبری ولایی»، سه رکنی هستند که طی 45 سال گذشته، مقوم و پیش‎برنده این نهضت الهی بوده‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع، در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود که پس از تلاشهای ناکام رژیم شاهنشاهی در گسترش اسلام ستیزی و زدودن مذهب و معنویت از سطوح گوناگون جامعه، توانست سبکی بی بدیل از الگوی جامعه اسلامی را به جهانیان عرضه دارد.

وی همچنین در تشریح ماهیت مردمی نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: اتکای به مردم، از اساسی‌ترین اصول مکتب امامین انقلاب محسوب می‌شود چراکه هر زمان مشارکت مردم در امور کشور بیشتر بوده، به همان نسبت توفیقات نیز افزایش پیدا کرده است.

سردار طلایی نیک با با بیان اینکه مهمترین شاخصه شعار سال 1403، مشارکت مردم در اقتصاد و تولید است، افزود: تاریخ گواه است که فتوحات در هشت سال دفاع مقدس، درست از زمانی بوجود آمد که موانع حضور مستقیم مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برداشته شد. بر این اساس، تا زمانی که اقتصاد کشور مردمی نبوده و مردم در عرصه تولید کشور دخیل نباشند، هیچ قدم موثری در بهبود اوضاع معیشتی را شاهد نخواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع در ادامه گفت: شاهکار انقلاب اسلامی در تحقق «رهبری ولایی» بود که با ممزوج نمودن ظرفیتهای اسلامی و مردمی، افتخارات بزرگی را نصیب ملت کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، پیوند دادن حوزه دفاعی و مردم، از طریق ظرفیتی به نام «بسیج مستضعفین» بود، تصریح کرد: اگرچه بهره مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد.

سردار رضا طلایی نیک گفت: امروزه بازدارندگی کارآمد، نیازمند قدرت ترکیبی است؛ چون دشمن در دو عرصه جنگ نرم و سخت علیه کشورمان در حال برنامه ریزی است و ما نیز نیازمندیم تا هم‎سطح با این تهدیدات، توانایی‌های خود را ارتقا دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات، موجبات همراهی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها با این نهاد نظارتی را فراهم کرده است، بیان کرد: مواردی همچون «دیدبانی از بیت المال»، «تحقق انضباط مالی»، «اثربخشی در کاهش فاصله فقر و غنا» و همچنین «مبارزه با فساد و ویژه خواری»، از جمله مواردی است که بحمدالله دیوان محاسبات توانسته نقشی ویژه در تحقق آنها ایفا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد