Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، امروز 12 خرداد، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال سه مراسم بسیار مهم ملی و مذهبی سالروز رحلت امام خمینی (ره)، قیام خونین 15 خرداد و روز جهانی قدس در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم‌ها از فرودین ماه امسال در استان تشکیل شده است و در این راستا با تشکیل کمیته‌های فرهنگی، فضای مجازی، تبیین و اعزام مبلغ، اطلاع رسانی، برگزاری مراسم، مساجد و مردمی تاکنون جلسات مختلفی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در حوزه علمیه سفیران هدایت با سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب ساعت 17:30 برگزار می‌شود.

ملایی ادامه داد: همچنین ساعت 22 روز 14 خردادماه جاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: ساعت 17 روز 15 خردادماه جاری، سالگرد مراسم قیام خونین 15 خرداد در هیئت ابوالفضلی بیرجند با سخنرانی حجت الاسلام قوامی از اساتید برجسته و امام جمعه پردیسان قم برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس ساعت 10:30 صبح از میدان شهدا تا میدان قدس در بیرجند برگزار می‌شود.

ملایی تصریح کرد: سخنران مراسم روز جهانی قدس در استان سردار نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به دلیل انتقال سفارت آمریکا به قدس با حضور باشکوه مردم در تمام شهرستان‌های استان برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری شب خاطره، اعزام مبلغ به مساجد، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری مسابقات نقاشی و سخنرانی در جلسات قرآنی از جمله برنامه‌های این سه مناسبت در استان خواهد بود.

ملایی یادآور شد: در مجموع 49 عنوان برنامه محوری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و روز جهانی قدس با موضوع « امام و مقاومت» در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)

مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب(پنجشنبه 13 اردیبهشت) و به مدت سه شب(تا شنبه 18 اردیبهشت) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

 

در شب اول این مراسم به کلام حجت الاسلام و المسلمین طحان آل یاسین و حجت الاسلام و المسلمین زمانیان برگزار می‌شود.

محل برگزاری هیئت در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، مسجد دانشگاه امام صادق (ع) است.

 

دیگر خبرها

  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی