Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:16:50 GMT

باگ جدید اندروید در پیامک‌های کاربر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۱۷۹۷

باگ جدید اندروید در پیامک‌های کاربر

کاربران اندروید متوجه باگ جدیدی شده اند که هنگامیکه افراد کلمات خاصی را در گوگل جستجو می کنند، آخرین پیام های فرد در نتیجه جستجو ظاهر می شود!

به گزارش مشرق به نقل از گیزمودو، در این اواخر کاربران اندروید اختلال عجیبی کشف کرده اند که سبب می شود هنگام جستجو برای کلماتی خاصی در گوگل، آخرین پیامک های تایپ شده کاربر نیز در نتیجه آن ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست برخی از کاربران Reddit در آمریکا متوجه شدند هنگام تایپ ۱۹۷۵.com (نام یک گروه موسیقی) در موبایل های اندروید، آخرین پیام های متنی افراد ظاهر می شود.

این کاربران که قصد داشتند وارد وب سایت این گروه موسیقی شوند، هنگام تایپ آدرس به طور اشتباه دونقطه تایپ کردند و با این باگ مواجه شدند.

مدت کوتاهی پس از آن، کاربر دیگری هنگام تایپ اسامی خاص رستوران ها به زبان اسپانیایی با همین باگ روبرو شد.

هر چند این باگ نگران کننده به نظر می رسد اما نیازی نیست کاربران نگران آن باشند. خاموش کردن اجازه دسترسی به پیامک در اپلیکیشن گوگل اجازه ظاهر شدن این پیام ها را نمی دهد. به عبارت دیگر این باگ یک مشکل داخلی است و از راه دور نمی توان آن را دستکاری کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی اطلاعات کاربران اندروید باگ فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن