Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: همکاری‌های مشترک بین این دانشگاه با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزایش می‌یابد.

حجت الاسلام فرج الله براتیدر حاشیه نخستین نشست مشترک بین مسئولان این واحد دانشگاهی با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به خبرنگار آنا گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد؛ امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در واحد اهواز بهترین فرصت را برای همکاری های مشترک با دستگاه های مختلف فراهم کرده است، واحد اهواز آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با صنعت، دستگاه ها و نهادهای مختلف برای رفع مشکلات آنان اعلام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر براتی با اشاره به بازدید مسئولان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از آزمایشگاه ها و تجهیزات کارگاه های واحد اهواز گفت: مقرر شده است در نشست بعدی به صورت تخصصی در رابطه با نیازهای پژوهشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و برگزاری دوره ها و قراردادهای آموزشی تبادل نظر صورت گیرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر از همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر خبر داد و گفت: در این راستا واحدهای آموزشی در روستاهای محروم بردخون دیر افتتاح و اجرایی شد. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان دیر، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم صنایع به ویژه شرکت‌ها و مجتمع‌های بزرگ صنعتی توجه به مناطق پیرامونی است، اظهار داشت: در این عرصه شهرستان دیر در جوار منطقه ویژه پارس جنوبی دارای مشکلات مختلفی در زمینه زیرساخت‌های مورد مطالبه مردم است.

وی یکی از مطالبات مهم مردم در نقاط محروم شهرستان دیر را فضاهای آموزشی و ورزشی دانست و بیان کرد: در این حوزه در نشست با خیرین و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی طرح‌های مورد نظر برای اجرا ارائه شده است.

فرماندار دیر با اشاره به ساخت فضاهای آموزشی با همکاری خیرین و صنایع همجوار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر واحدهای آموزشی در منطقه بردخون دیر افتتاح شد.

باربرز از افتتاح فضای آموزشی در قالب 2 کلاس درس در روستای سجادیه بخش بردخون با اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح در راستای افزایش جمعیت دانش‌آموزان و نیاز شدید این منطقه به فضای آموزشی با همکاری شرکت پتروشیمی متانول در شهرستان دیر احداث شده است.

فرماندار دیر تأکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، برای ساخت کلاس درس نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و شرکت‌های پیرامونی شهرستان دیر هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شرکت پتروشیمی متانول دیر در ساخت این واحدهای آموزشی اضافه کرد: این صنعت نیز یک مدرسه شش کلاسی با اعتبار 150 میلیارد ریال در روستای اولی شمالی شهرستان دیر اجرایی کرده است.

باربرز با اشاره به نیاز مردم محله « خور خندل » دیر به مدرسه تأکید کرد: تفاهم‌نامه احداث مدرسه 12 کلاسی در 2 طبقه توسط شرکت پتروشیمی متانول شهرستان دیر منعقد شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟