Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@06:49:49 GMT

مصدومیت نیما سه ساله با افتادن از سرسره +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۵۴۲۵

مصدومیت نیما سه ساله با افتادن از سرسره +عکس

 

وی با بیان اینکه در قسمت بازی کودکان، سرسره‌ای تونلی وجود دارد که کودکان از این سرسره بسیار استقبال می‌کنند، ادامه داد: معمولا فاصله بین نرده ها در سرسره ها حدود 10 سانت است اما در قسمتی از این سرسره فاصله بین دو نرده به حدود سی سانت رسیده بود که سبب شد فرزند سه ساله ام از این وسیله بازی سقوط کند.


پدر نیما با بیان اینکه فرزندم از سرسره سقوط کرده و سرش به شدت دچار خونریزی شده و در نهایت با کاهش ضریب هوشیاری پسرم به زیر ۱۰ درصد، عمل جراحی بر روی سرش انجام گرفت، گفت: تمام افرادی که آن شب شاهد این حادثه بودند شماره خود را برای اینکه در هر دادگاهی شهادت دهند به ما دادند اما چند روزی از این حادثه گذشته و همچنان این وسیله ناایمن در قسمت وسیله بازی کودکان است و مسئولان پارک نیز بی تفاوت از کنار آن می گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: البته از شهرداری منطقه 15 برای دلجویی با ما تماس گرفتند و قرار شده است که با ما دیداری داشته باشند و در این جلسه حتما گلایه هایمان را مطرح خواهیم کرد.

 

بنابراین گزارش،  از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٥ آنها اعلام کردند که برای بررسی بیشتر قرار است ظهر امروز از این کودک عیادت کنند و با پرس و جو درباره این حادثه از والدین وی، در جریان کامل حادثه قرار گیرند.

 

این در حالی است که زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص این حادثه و وجود وسایل ناایمن بازی در بوستانهای شهر تهران نیز در گفت وگویی اعلام کرده است: باید ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار گیرد که آیا این حادثه به دلیل ناایمن بودن وسیله بازی بوده یا نه؛ اما موضوع ایمنی فضاهای شهری یکی از موضوعات مهمی است که توسط کمیته ایمنی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

ایسنا

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مصدومیت حوادث جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • منتظر محمد مصدوم شد