Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک‌داور بین‌المللی فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد مسئولان ورزشی شهر مشهد در حمایت نکردن از او برای حضور بهتر در جام جهانی اعلام کرد که همه امکانات مورد نیازش برای تمرین را مسئولان آموزش و پرورش شهر مشهد در اختیار او گذاشتند.

به گزارش ایسنا، رضا سخندان کمک‌داور بین‌المللی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور خواهد داشت در مراسم بدرقه‌ای که وزارت آموزش و پرورش برای او ترتیب داده بود اظهار کرد: از وزیر آموزش و پرورش آقای بطحایی و همچنین دکتر حمیدی تشکر می‌کنم که این شرایط را برای من فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اولین بار است که یک تیم داوری کامل از ایران به جام جهانی می‌رود. در این دوره هم تیم ملی ایران حضور دارد و هم یک تیم داوری کامل. من در تیم داوری ایران به علت این که معلم تربیت بدنی هستم، به عنوان نماینده‌ای از وزارت آموزش و پرورش حضور دارم. امیدوارم تیم ملی‌مان نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد و مردم شاد شوند. تیم داوری ایران در چند سال گذشته در همه مسابقه‌های معتبر عملکرد درخشانی داشته و در فینال‌ها نیز حضور داشته است. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید و با تلاش خودمان و دعای مردم در این تورنمنت هم موفق باشیم.

او در مورد انتظاراتش از آموزش و پرورش تصریح کرد: انتظار داشتم اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهر خودم، برای من برنامه‌ای تدارک ببینند که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت اما مدیرکل آموزش و پرورش مشهد و مسئول آموزش و پرورش محل خدمتم و همچنین شهرداری مشهد برنامه‌های خوبی اجرا کردند که من از همین جا از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

سخندان ادامه داد: من معلم هستم و با عشق و علاقه این کار را انجام می‌دهم. آموزش و پرورش تا حد توان خود به من کمک کرده است. بیشتر امکانات تمرینی و ورزشی من را آموزش و پرورش در اختیارم گذاشت.

کمک‌داور بین‌الملل فوتبال ایران در واکنش به صحبت‌های فغانی مبنی بر احتمال کناره‌گیری‌اش از دنیای داوری بعد از جام جهانی اظهار کرد: امیدوارم تصمیمی که فغانی گرفته احساسی نباشد. او از داوران خوب کشور ما است و افتخارات زیادی را کسب کرده است. طبق قوانین گذشته فیفا داوران باید بعد از ۴۵ سالگی بازنشسته می‌شدند اما در حال حاضر داوران می‌توانند با گذراندن تست‌های فیفا بعد از ۴۵ سالگی هم داوری کنند. فعلا تنها هدف تیم داوری ایران موفقیت در جام جهانی است. بعد از آن خواهیم دید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رضا سخندان علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند