Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@10:09:02 GMT

امید فن مارویک به دوملیتی ایرانی- استرالیایی+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۷۸۹۰

امید فن مارویک به دوملیتی ایرانی- استرالیایی+عکس

به گزارش وانانیوز، 

 دانیل ارزانی بازیکن ایرانی- استرالیایی تیم ملبورن سیتی در ماه های گذشته مسائل زیادی پیرامونش وجود داشت. او بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام به تیم ملی ایران نیامد و یکی از مردان مورد اعتماد فن مارویک سرمربی استرالیا برای جام جهانی لقب گرفت.

 


ارزانی روز گذشته در دیدار تدارکاتی استرالیا مقابل جمهوری چک هم در اواخر مسابقه به میدان رفت تا اولین بازی اش را برای کانگوروها انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ارزانی حالا یکی از مردان منتخب فن مارویک است و به نظر می رسد این مربی هلندی حساب ویژه ای برای جام جهانی روی او باز کرده است.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در دومین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تپانچه ۱۰ متر مردان، سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۵ از صعود به فینال باز ماند.

از ساعتی دیگر هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، شرمینه چهل‌امیرانی، فاطمه امینی، نجمه خدمتی، پوریان نوروزیا و امیر محمد نکونام تیراندازان کشورمان در رشته تفنگ به همراه مریم طالبی، سرمربی تیم ملی تفنگ در این مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095716

دیگر خبرها

  • نماهنگ/شریک جرم
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم