Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@08:55:53 GMT

اعلام نحوه ورود دانش‌آموزان به مدارس تیزهوشان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۹۱۷۱

مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، نحوه ورود دانش آموزان پایه هفتم به مدارس تیزهوشان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای، شرایط ثبت نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستانهای استعدادهای درخشان سال ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، براین اساس؛ به منظور انتخاب دانش آموزان واجدشرایط، فرآیند سنجش هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور در تاریخ ۵ مردادماه ۹۷ انجام می شود و اسامی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود، بنابراین متقاضیان می توانند از ۱۹ تا ۲۴ خردادماه برای ثبت نام به آدرسhoosh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir مراجعه کنند.

براساس این گزارش؛ در راستای سیاستهای جدید آموزش و پرورش، دانش آموزان برای موفقیت در این فرآیند هیچ نیازی به مطالعه منابع درسی و یا غیردرسی و یا شرکت در کلاسهای تقویتی ندارند، بنابراین خانواده ها از هزینه­ کردن منابع خود در این زمینه اجتناب کنند.

شایان ذکر است؛ چنانچه دانش آموزی قبلاً در مدارس غیردولتی ثبت نام شده باشد در صورت پذیرش در مدارس استعدادهای درخشان، انتقال وی برای خانواده هیچ هزینه‌ای را در بر نخواهد داشت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت